То хубаво, че имаш толкова продукти. Но дори да НЕ ползваш PPC, за тази сума няма как да оптимизираш за много думи. Избираш това, което най-продаваш и оптимизраш за него. Грешка ще е да хвърляш пари за стоки и продукти, от които не си продал и 1 бройка.
Нали се сещаш какво правят големите онлай магазини. Всяка седмица пускат брошури с промоции. Там колко са продутите? Не повече от 50-60. А те също имат хиляди. Но като отидеш в магазина за евтин шпек например ще вземеш и от това, което не е на промоция.
Така, че логиката ти е грешна. Избираш си 3-5 главни ключови думи, по които искаш да те намират. Ето ти приме за добре оптимизиран
онлайн магазин. Мисля, че БГ Кулинар му е правил оптимизацията.