SEO конференция 2010

Blinky

Owner
[FONT=Arial, sans-serif]Успешните събития трябва да стават традиция! Особено в компютърния бранш! [/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]След пожъналото успех първо издание през 2009 г., за втора поредна година Огнян Младенов (от [/FONT][FONT=Arial, sans-serif]SEOM)[/FONT][FONT=Arial, sans-serif] и Мартин Христов (от [/FONT][FONT=Arial, sans-serif]Averank) [/FONT][FONT=Arial, sans-serif]организират [/FONT][FONT=Arial, sans-serif]SEO[/FONT][FONT=Arial, sans-serif] конференция[/FONT][FONT=Arial, sans-serif] за оптимизация и маркетинг в търсачки и социални медии.[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]На 11 юни 2010 г.[/FONT][FONT=Arial, sans-serif] (петък) от 9.00 часа Интерекспо център събира под един покрив изявени специалисти в областта на [/FONT][FONT=Arial, sans-serif]SEO[/FONT][FONT=Arial, sans-serif]. С конференцията целим да запознаем участниците с актуалните тенденции в SEO и да дадем практически знания за по-доброто позициониране на сайтове в основните търсачки.
[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif]Поканили сме лектори, изтъкнати експерти от бранша, ангажирани с практическото приложение на новостите в компаниите, за които работят.[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Предвиждаме лекции и кръгла маса с дискусия за оптимизацията и маркетинга за търсачки. Те ще разгледат практически теми, с което се целим [/FONT][FONT=Arial, sans-serif]максимална полза за вас[/FONT][FONT=Arial, sans-serif] от гледна точка на практическото използване на SEO.
[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif]Организаторите[/FONT][FONT=Arial, sans-serif] са убедени, че този формат е успешен, защото не само дава възможност на посетителите да се запознаят с актуалните тенденции в SEO и SЕМ, но и шанс да получат изчерпателни отговори на интересуващите ги въпроси.
[/FONT]
[FONT=Arial, sans-serif]Подробности за [/FONT][FONT=Arial, sans-serif]SEO [/FONT][FONT=Arial, sans-serif]конференция 2010 четете тук: [/FONT][FONT=Arial, sans-serif]http://searchengines.bg[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]За контакт: [/FONT][FONT=Arial, sans-serif]email:[/FONT][FONT=Arial, sans-serif][email protected][/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]SEO конференция 2010 е предназначена за програмисти, уебдизайнери, рекламисти, мениджъри и специалисти в компании, занимаващи се с подобряване на присъствието и видимостта на сайтовете в интернет.[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Очакваме ви на 11 юни! Не чакайте до последния момент да се запишете – местата са ограничени![/FONT]
 
От: SEO конференция 2010

Такива неща мога само да подкрепят, ами за нас, които нямаме възможност да дойдем ще има ли нещо видео да се гледа?
 
От: SEO конференция 2010

Елате, ще бъде интересно. Не се сещам за нещо по-интересно в онлайн маркетинга, организирано тук в Бг. А и смея да твърдя, че го организират хора, които наистина рабират от това, за което ще говорят. ;)
 
От: SEO конференция 2010

Имам едно предложение към организаторите. Да предложат електронна поща или друга форма за контакт, където да се задават въпроси към участниците. След това да се отсеят тези, които се повтарят и дискутират на събитието. Хареса ми този подход при социалната мрежа "digg.com". Не е ли време и за гости от чужбина?
 
От: SEO конференция 2010

Като на всяка конференция, въпросите ще се задват след лекцията на дадения презентатор. Това с мейла е малко пасивно, но е добър метод да се подготвят ректорите за тези въпроси, защото шанса и на събитието да се зададат е повече от голям. За това има логика в това. Аз не искам да звуча грубо, но за мен хората, които ще го водят са ми с по-голям афторитет от Мат Кътс, и други такива анимациони герои. В смисъл когато видя кой как работи и познавам работата му и него, а не се пъчи в някакъв зле изглеждащ блог, преценявам по-добре що за професионалис е. Повечето от вас няма да са на моето мнение, но така го чувствам аз. :) Сори. Проследното на Рат Фишкин за линк билдинга...извинявам се ама това го правят тук 15 годишните отдвана. Но са имена за уважения, признавам. ;)
 
От: SEO конференция 2010

Никои не говори за Мат Кътс или Рат Фишкин.
Миналата година много добро впечатление ми направи Лили Грозева. Тази година не виждам женски имена.
Ако не беше петъчен ден бих отишъл заради Васил Тошков и Иво Апостолов-винаги казват интересни неща.
 
От: SEO конференция 2010

Ходихте ли ? Видяхте ли се ? :)
 
Последно редактирано:
От: SEO конференция 2010

Ходихте ли ? Видяхте ли се ? :)
Е как? Даже видях толкова много хора, включително и Радев, няколко пъти. :) И после добре се видяхме на маса....хахаха, много пиячи има тук.

Ако трябва да кажа и нещо сериозно - то това е, че тази година събието разби. не вярвах, че с пропуск не успях да се оредя на няколко лекции. :) Браво на всички, които го направиха. ;)
 
От: SEO конференция 2010

Сега, ако постнете и линкове към видеота и презентации, цена няма да имате. Видях в 1-2 блога само. Можело ли е да се снима там?
 
От: SEO конференция 2010

Можеше, но аз поне не видях някой да снима през цялото време.

офтопик: доста хора си направиха и фотосесии, други поспаха.Явно вече е и модерно да минаваш за човек от СЕО бранша :]
 
От: SEO конференция 2010

Още две години и ще му мине модата. Без това пазара тогава ще е завзет от големите корпорации от чужбина, ако изобщо решат да завземат тук и SEO-то ще е доста демоде
 
не е точно така бате те големите корпорации от чужбина искат между 8000 - 35 000 долара само за сео одита а пазара търси къстъм сео изпълнение включващо одиут на сайта и на конкуренцията за 200 лева на месец 8)
 
От: SEO конференция 2010

Радев е абсолютно прав. А и сео-то в българския му вид вече е отживелица - почти навсякъде сериозните оптимизатори преминаха към сео-маркетинг, тъй като поръчителите вече не питат на коя позиция и колко трафик ще ми докараш от търсачките, а колко ще спечеля от това, което ще ми оптимизираш. Търсачките също се комерсиализират все повече.

При това положение вече не става въпрос само за професионални познания, но и за възможността да се използва маркетинг-инструментариум и проучвания, които са скъпи и не всеки индивидуален оптимизатор можер да си позволи (минимална себестойност на услугите около 1000 долара месечно в момента на руския пазар, на българския вероятно ще е към 30% по-евтино). Да не говорим за техните клиенти - не всеки български клиент ще види ползата от това да мята минимум 1000 евро месечно (все пак и на оптимизатора трябва да му остане нещичко), а отгоре на всичкото да не знае на кого да ги даде без да се мине.
 
От: SEO конференция 2010

Работата с клиенти в SEO си е ташак от доста години. В момента хората почнаха да се усещат, ама пак сме няколко години назад. Така, че до голяма степен мога д се съглася с radev и strana. С първия най-сетне се запознахме и лично в долнопробната бирария При Кмета
 

Горе