TouchDown
Member
Както може би сте забелязали напоследък при все повече търсения в Гугъл се показват резултати според населеното място, в което се намирате. Ето например как изглеждат нещата за ключова дума „врати“ ако сте в София:
Макар броят на ключовите думи и фрази, за които се показват локални резултати все още да не е много голям и този тип резултати да не са налични за по-малките населени места, определено това е тенденцията и в бъдеще оптимизацията за локално търсене ще има все по-ключово значение.
В този урок ще ви дам 5 съвета, които могат да подобрят вашето класиране в локалното.
1. Направете си регистрация в Google Places for Business/ . При попълване на данните бъдете сигурни че те отговарят на условията посочени в Quality guidelines for Google Places -
https://support.google.com/places/answer/107528?hl=bg . Едно от най-важните неща е да не добавяте ключови думи в полето за име на фирмата.
След като направите регистрацията, на адреса, който сте посочили, ще бъде изпратена картичка с пин код за потвърждение. Обикновено картичката пристига за около седмица и половина. Ако не пристигне в рамките на две седмици може да изпратите нова заявка. След като потвърдите кода информацията за фирмата ви ще започне да се показва в Google Maps.
Ако имате офиси на различни места е необходимо да регистрирате отделен листинг за всяка локация.
2. Регистрирайте бизнеса си в локални директории. Такива са например GetLokal, YellowPages, Ukazatel. Важно е навсякъде да изписвате името на фирмата, адреса и телефона по един и същ начин. Направете си план за регистрациите. Например по 2 или 3 на седмица. Ако ги направите наведнъж, това може да се счете за спам и да има отрицателен ефект.
3. Искайте ревюта от вашите клиенти, както в локалния листинг в Google, така и в по-големите директории. Може да отпечатате специални брошури, в които да опишете точно как и къде става писането на мнение за вашия бизнес.
4. Създайте KML карта. KML карта може да направите с онлайн инструмента от FreemapTools Сложете маркера на точното място, въведете име и описание. В описанието може да включите адрес и телефон. След това съхранете файла. Следващата стъпка е да качите картата в Google Maps-Моите места-Създаване-Импортиране. Зареждате файла, който създадохте по-рано и натискате бутона „Готово“.
5. Добавете гео мета тагове. Гео мета таговете се поставят в <head> частта на страницата и изглеждат по следния начин:
<meta name="geo.region" content="BG" />
<meta name="geo.placename" content="Sofia" />
<meta name="geo.position" content="42.705982;23.152451" />
<meta name="ICBM" content="42.705982, 23.152451" />
За целта трябва да разполагате с точните координати на вашия адрес. Може да ги намерите чрез Google maps или да използвате генератор на гео мета тагове като например - http://www.geo-tag.de/generator/en.html
Източник Uroci.net
Макар броят на ключовите думи и фрази, за които се показват локални резултати все още да не е много голям и този тип резултати да не са налични за по-малките населени места, определено това е тенденцията и в бъдеще оптимизацията за локално търсене ще има все по-ключово значение.
В този урок ще ви дам 5 съвета, които могат да подобрят вашето класиране в локалното.
1. Направете си регистрация в Google Places for Business/ . При попълване на данните бъдете сигурни че те отговарят на условията посочени в Quality guidelines for Google Places -
https://support.google.com/places/answer/107528?hl=bg . Едно от най-важните неща е да не добавяте ключови думи в полето за име на фирмата.
След като направите регистрацията, на адреса, който сте посочили, ще бъде изпратена картичка с пин код за потвърждение. Обикновено картичката пристига за около седмица и половина. Ако не пристигне в рамките на две седмици може да изпратите нова заявка. След като потвърдите кода информацията за фирмата ви ще започне да се показва в Google Maps.
Ако имате офиси на различни места е необходимо да регистрирате отделен листинг за всяка локация.
2. Регистрирайте бизнеса си в локални директории. Такива са например GetLokal, YellowPages, Ukazatel. Важно е навсякъде да изписвате името на фирмата, адреса и телефона по един и същ начин. Направете си план за регистрациите. Например по 2 или 3 на седмица. Ако ги направите наведнъж, това може да се счете за спам и да има отрицателен ефект.
3. Искайте ревюта от вашите клиенти, както в локалния листинг в Google, така и в по-големите директории. Може да отпечатате специални брошури, в които да опишете точно как и къде става писането на мнение за вашия бизнес.
4. Създайте KML карта. KML карта може да направите с онлайн инструмента от FreemapTools Сложете маркера на точното място, въведете име и описание. В описанието може да включите адрес и телефон. След това съхранете файла. Следващата стъпка е да качите картата в Google Maps-Моите места-Създаване-Импортиране. Зареждате файла, който създадохте по-рано и натискате бутона „Готово“.
5. Добавете гео мета тагове. Гео мета таговете се поставят в <head> частта на страницата и изглеждат по следния начин:
<meta name="geo.region" content="BG" />
<meta name="geo.placename" content="Sofia" />
<meta name="geo.position" content="42.705982;23.152451" />
<meta name="ICBM" content="42.705982, 23.152451" />
За целта трябва да разполагате с точните координати на вашия адрес. Може да ги намерите чрез Google maps или да използвате генератор на гео мета тагове като например - http://www.geo-tag.de/generator/en.html
Източник Uroci.net
Последно редактирано: