Desisslava Dimitrova
Active Member
Според едно от последните изменения в алгоритмите, Гугъл наказва за:
1. Покупко-продажба на линкове;
2. Размяна;
3. Отчасти и гест блогинга;
4. Автоматизиран събмит в много директории;
5. Всякакви неестествени връзки, които не са тематично свързани със сайта ви;
6. Реклами под формата на текст;
7. Сайтове с лошо съдържание и линкове;
8. Връзки в джаджи;
И още подобни. За справка, вижте оригинала.
Което ме навява на мисълта, вместо да правим събмит по разни директории и социални мрежи или да се опитваме да купуваме линкове, дали не е по-добре към сайта да се направят субдомейни, които да се пълнят със съдържание и по този начин да се набавят добри линкове?
От това, което прочетох си мисля, че трябва да има публикуване на статии в световните социални мрежи, много умерен гест блогинг в тематични сайтове, без да се разменят линкове и никакъв събмит по директории, освен ако не са тясно свързани с тематиката на сайта.
А и има промяна в PR, вижте тази таблица.
Аз поне го разбирам, че вече PR не се влияе от това дали даден сайт има много линкове, а дали линковете са свързани с тематиката на сайта.
1. Покупко-продажба на линкове;
2. Размяна;
3. Отчасти и гест блогинга;
4. Автоматизиран събмит в много директории;
5. Всякакви неестествени връзки, които не са тематично свързани със сайта ви;
6. Реклами под формата на текст;
7. Сайтове с лошо съдържание и линкове;
8. Връзки в джаджи;
И още подобни. За справка, вижте оригинала.
Което ме навява на мисълта, вместо да правим събмит по разни директории и социални мрежи или да се опитваме да купуваме линкове, дали не е по-добре към сайта да се направят субдомейни, които да се пълнят със съдържание и по този начин да се набавят добри линкове?
От това, което прочетох си мисля, че трябва да има публикуване на статии в световните социални мрежи, много умерен гест блогинг в тематични сайтове, без да се разменят линкове и никакъв събмит по директории, освен ако не са тясно свързани с тематиката на сайта.
А и има промяна в PR, вижте тази таблица.
Аз поне го разбирам, че вече PR не се влияе от това дали даден сайт има много линкове, а дали линковете са свързани с тематиката на сайта.