SuperHosting Наглост в действие!!!

glndrk

Well-Known Member
Днес ми се случи Супер интересна случка. Получих мейлче, че саитовете ми надвишили процесорното време и ми спрели хостинга.
Викам, добре ще трябва да се оптимизира явно да се види къде какво става...

Поразгледах, и реших да да започна от .htaccess опитвам да сложа нови правила, но не ми дава достъп до файла...

След като ги помолих да ми пуснат хостинга и и да мога да си редактирам файла, получих следния е-меил:

Уеб достъпа до Вашия хостинг акаунт е бил ограничен поради системно надвишаване на параметъра за процесорно време на акаунта . От наша страна сме Ви изпратили линк , с който може да преминете към по-висок план безплатно, с което достъпа до Вашия хостинг акаунт ще бъде активиран. След като преминете на следващ план безплатно, достъпа до Вашия акаунт ще бъде възстановен и ще имате възможност да редактирате на .htaccess файла .


:shock:
 
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

Какво означава "може да преминете към по-висок план безплатно"? Безплатно получаваш параметрите на по-високия план? Аз лично така го разбирам.
 
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

Ми според мен ти дават безплатен достъп, за да можеш да си оправиш файла, после ще ти върнат стария. Не виждам проблем в това, но би трябвало да си получавал доста предупредителни имейли преди спирането. Ако не си - тогава е проблем, да.
 
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

"може да преминете към по-висок план безплатно" Безплатно ще го преместят на по-скъпия план!
 
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

Означава, че минава на по-скъпият план, без да доплаща, до изтичането му.
И тогава, ако реши да подновява, ще бъде вече по скъпия.
 
Последно редактирано:
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

Какво означава "може да преминете към по-висок план безплатно"? Безплатно получаваш параметрите на по-високия план? Аз лично така го разбирам.

Получава безплатно до края на годината по-високия план, след това ще плаща новия по-скъп план!
Доста интересна маркетингова стратегия от страна на суперхостинг :)
Е те заради такива и други терикатлъци се махнах от там а им бях клиент 4-5 години.
 
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

Ми според мен ти дават безплатен достъп, за да можеш да си оправиш файла, после ще ти върнат стария. Не виждам проблем в това, но би трябвало да си получавал доста предупредителни имейли преди спирането. Ако не си - тогава е проблем, да.
Меили съм получавал предимно за inodes. Но там меилите са.... Уведомяваме ви на нарастване на броя inodes.
Сега видях, че наистина процесорното време е били превишавано...
 
От: От: SuperHosting Наглост в действие!!!

Означава, че минава на по-скъпият план, без да доплаща, до изтичането му.
И тогава, ако реши да подновява, ще бъде вече по скъпия.

Точно така е. Преминаваш сега и при подновяването плащаш...
 
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

Значи ако си решил да се махаш, нищо не ти пречи като изтече срока да си прехвърлиш сайта на друг хостинг. А до тогава си ползвай безплатния ъпдейт който ти предлагат.
 
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

А до тогава си ползвай безплатния ъпдейт който ти предлагат.

Пък това е наглост от страна на клиента. На споделен хостинг все пак е редно да се следят параметрите. Едно е услугата да е скапана без сайта да е виновен, друго е сайта ти да е минал тавана на текущия план. Ако са ви тромави сайтовете си носете последствията от това.
 
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

Може всичко да е, но суперхостинг не спират сайтове току така. Пращат хората мейли, и при надвишено процесорно време, и при увеличена бройка inodes, че и по телефон са ми звъняли по разни спешни казуси. Друг е въпроса дали клиента си следи пощата, и дали изобщо бръсне на две стотинки условията за ползване с които се е съгласил. Ако трябва да бъдем обективни услугата която предлагат спокойно може да мери мегдан с един куп световно известни хостинг провайдери. Преди имаше приказки че съпорта бил започнал да куца. Нямам такова наблюдение, макар че сега сайтовете които хостват са в пъти повече от преди десет години. В случая е важно изпращаните билети да имат коректен приоритет, а не за всяка дреболия за която се сети човек да се маркира като спешна. За десет години не е имало случай да ми бавят повече от 15 минути спешен билет, да не говорим за разни други гимнастики които съм ги карал да правят. Като например да ми направят даунгрейд на акаунта след оптимизиране на скриптове, и брой файлове и директории. За 5 минути всичко беше уговорено, и за два часа системна администрация пипнаха към двайсетина какви ли не ЦМС-и, форумни системи, един магазин, и не помня вече какво, като след това всичко работеше като пушка. Това нещо на друго място ми е коствало два дни пазарлъци, главоболия, и в крайна сметка миграция.
 
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

Аз съм много доволен от Суперхостинг, имам и доста акаунти при тях. След като получих същия мейл за няколко акаунта реших да проверя какво яде толкова това процесорно време и ИЗНЕНАДА натоварването идва от различни IP-та разположени пак в Суперхостинг! След като ги блокирах процесорното време падна със 100-200%. Не знам дали проблема е от тях или имат някакви crawlers които сноват напред назад, не ме и интересува. Не знам дали е и умишлено, ако беше на един хостинг план щях да кажа, че е съвпадение, но на 3 различни в различни акаунти ...

Както вече казах много съм доволен от услугата им и продължавам да ги ползвам, но вече си имам едно наум и при всеки такъв мейл ще проверявам откъде идва натоварването в процесорното време.
 
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

И аз забелязах, че IP то с най-много посещения беше тяхно.
Както и да е, аз намерих начин и си реших проблема, но ми прави впечатление, че както са тръгнали, ще загубят много клиенти и от хостинг и от домейни. Аз също съм 10 годишен клиент...
 
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

И аз забелязах, че IP то с най-много посещения беше тяхно.
Както и да е, аз намерих начин и си реших проблема, но ми прави впечатление, че както са тръгнали, ще загубят много клиенти и от хостинг и от домейни. Аз също съм 10 годишен клиент...
Нали не смяташ, че са ти спрели достъпа ръчно?
 
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

Нали не смяташ, че са ти спрели достъпа ръчно?
Със сигурност са ми го спрели ръчно...
Като погледнах назад за натоварването беше ту е превишило ту не. Предполагам ако има скрипт които да следи, тои трябва да сработи ако 3-5 дена примерно постоянно претоварва...
 
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

В сравнение с повечето хостинг компании направо са си "цвете за мирисане". Отидете в хост.бг да видите какво е "кофти съпорт".
 
От: SuperHosting Наглост в действие!!!

:lol: Ах,тези лошковци от СХ..... нямат си друга работа освен да спират сайтчетата на потребителите.
 

Горе