Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Та като се разприказвах за mysql от там ми се дигнаха броя файлове направих си кеширане в файлове за да намаля mysql заявките и то кво стана сега пък брой файлове.
 
От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Както и да е прехвърлих файловете, само с базата данни имам проблеми и потребителя за mysql, но ще изчакам да се прибере моят човек той ще хелпне веднага и ще оправим всичко.

А много ме е яд за второто ип. не че съм за 2.40 ама поне да имаше от къде да си го поръчам и платя рових навсякъде в сайта им няма как да добавя за плащане втори ип. адрес, а ми искат пари за него. Явно ще чакам отдел продажби за него да се включи в понеделник.

Ако имаш SSH достъп направи един пълен mysqldump и после импорт с mysql -p'rootpass' < backup.sql и остава само потребителя на mysql - може да го създадеш в phpmyadmin и да му дадеш права върху базите данни (направи го със същото име и парола като на споделения).
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Това за броя на файловете е тъпо да ти го пробутат като изненада. По принцип съм изцяло ЗА критикуването на бизнес практики, но по останалите точки:

1. Преместването е труд/пари + отговорност. Ако почнеш да получаваш по 100 заявки на ден за подобни безплатни услуги, нещата леко почват да излизат извън контрол, нали се сещате? Това че на него щяло да му отнеме едиколко си по-малко време е един от най-смешните аргументи в историята на капитализма. По тая логика по-добре плати на някой циганин 20 лв да ти оперира апандисита - що да се ръсиш дебели пачки за специалисти с 15-годишен опит?!

2. Отговорността никой за нищо я няма. Нали ако случайно обърка нещо, после ще го погнеш и ще вдигнеш врява до небесата?

3. Като нямаш админски умения и не искаш да седнеш да попрочетеш (вместо да спамиш по форуми примерно), НЕ вземаш НЕменажиран ВПС.

4. Нормално е в даден момент даден продукт или бонус към него да спре да се предлага. В случая ИП-та и разни безплатни услуги. Разсъждавайте като бизнесмени, не като прецакани потребители. Подобни оптимизации се налагат нон-стоп, въпреки че може да имаш искреното желание да предложиш и по един айфон към всеки закуен ВПС. В даден момент просто сметката не излиза.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Толкова по малки компании има, при които има глад за клиенти и правят всичко за тях, вие продължавате да се бутате при най-големите, с най-високите цени и най-много ограничения в хостинга ?!? Направо си е мазохизъм това.

... пробвайте jump.bg hostbulgaria, на от горе колегата ВПС-ите ....
 
Последно редактирано:
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

И аз съм съгласен, че ако сървъра е unmanaged няма как някой да иска помощ при конфигурацията или местенето на сайтове. За това има и различен тип VPS услуги - managed, semi managed, unmanaged и т.н. Ако си закупил unmanaged VPS, значи получаваш unmanaged услуга. Замислете се ако имате 2000 клиента какво става. Допълнителните "екстри" се заплащат. Това че ръководството е взело решение общите условия да се променят по еди какъв си начин след време вместо да се обмислят при стартирането на проекта е съвсем отделен въпрос.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Малеееееееееее, направо луднах с тоя съпорт. Или аз съм глупак, че 7 години горе доло се разбирахме както трябва или не са си подбрали хората. Просто нямам думи.........
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Не съм използвал услугите им, но няма и да ги използвам след написаното по темата бях клиент на smshosting, но се отказах и от там не Ви ги препоръчвам сега съм супер много доволен от услугите на Jump, когато им пиша тикет с приоритет Висок до 10 минути някъде имам отговор всичко е на ниво и съм много доволен както от цената така и от услугите които ми предоставят :)
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Jump.bg и мен са ме спасили от много проблеми, преместиха ми сайта при тях, направиха всички настройки. Големи специалисти и добро отношение :) Няма да спра да ги хваля, докато продължават с добрите услуги и достъпни цени!
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Не мога да ползвам малки хостинги при мен става на въпрос за големи сайтове.

Не съм използвал услугите им, но няма и да ги използвам след написаното по темата бях клиент на smshosting, но се отказах и от там не Ви ги препоръчвам сега съм супер много доволен от услугите на Jump, когато им пиша тикет с приоритет Висок до 10 минути някъде имам отговор всичко е на ниво и съм много доволен както от цената така и от услугите които ми предоставят :)
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Те Jump мисля имат и голям хостинг, както и предлагат VPS :)
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Малеееееееееее, направо луднах с тоя съпорт. Или аз съм глупак, че 7 години горе доло се разбирахме както трябва или не са си подбрали хората. Просто нямам думи.........
Не си глупав, брат, просто последно време им е станал мързелив и ужасен съпорта. И не е заради летните почивки. И на мен ми циврят хора, ползващи ги. Викат "Едно време беше супер, сега нещо има". Да не правят вътрешен събутаж от спорта. Толкова голяма демотивация не е типично за тази компания, но явно нещата може и да не са все такива винаги. :)

@Noke, сега защото си решил да дадеш малко конкретика, и аз ще ти кажа как нормания бизнес реагира. Защото тук думата нормален бизнес не влиза много в стандартната си дефиниция. Ако бе разбираш. ;)

1. Това бих го погледнал повече като update, а не на местене но щом казваш и така да е. За това се взима пари, ако се прави от външен към вътрешен или обратното. Ако имат по 100 такива премествания на ден, ще имат доста бизнес. Защото едно е да продаваш малки ер планчета, друго е VPS-и, пък и да не говорим и там как ще ги овърселнат, за да излязат ще на плюс. 7-годишен клиент да цака някакви 25 лева отгоре, като следващите няколко години ще плаща дебело, не знам. Не виждам бизнес логика. Съгласен съм, че всичко се плаща, ама бате, ако имат 100 такива заявки на ден, в можем щяха и в Уъриара да си говорят за тях. А и къде ли не са дали глупави пари последно време. :)

2. Ще обърка, ако е циганина с апендесита, брат. :) Има един бек ъп и всичко друго - мести. Освинват се нещата, връща, ако не може да ги оправи. Така работят администраторите, другото е за аматьори. :)

3. Пичът ги е помолил (само тогава въжи написаното в таи точка). Програмиране, дизайн, SEO, управление на сайтове, контент мениджмънт, администрация, местене на база данни, да вземе утре да прочете как сам да се оперира от апендесит. :) Има си хора за всичко. А и все пак, горовим за преместване, а не за управление в бъдеще. Ако иска, ще си плаща или ще чете. В момента нали говорим за местенето само. Трябва да са му го дали настроен - дефултно.

4. Тук нямам какво да кажа. Ще се съглася. Бунусите и безплатните неща не са постоянна величина при предлагането на услуга или продукт. Ако е така, то говорим за частот продукт. ;)

Поне оферта имаш ли за това. И как така до понеделник. Кво оня ще седи оффлайн до тогава, като офлайн магазините. :) Те пък затварят събота по обяд някой. Даже не е и като тях. :) Може един слоган да си сложат там - "Минете от онлайн към офлайн с нас".
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

В темата се изтъкват 2 основни причини за недоволството:

1. Липсата на продукт, който преди го е имало, но вече не се предлага. По-нормално от тва здраве му кажи.
2. Клиентът решил да си мести сайтовете през уикенда и не ще сам да си я свърши тая работа. Говорим за незадоволени очаквания в най-лошия случай.

Което се оказва достатъчен повод за драматични заглавия на теми :) .
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Е, та като е решил в уикенда какво? Съпорта им е 24/7, нали? Казали са му да чака търговците до понеделник за да си купи ИП, защото сега поръчвайки другата услуга не може през системата да си го добави към поръчката. Кой е крив тука? Те, че продават нещо, което дефакто не можеш да поръчаш или той, че е решил да го поръча в неудобен за тях момент?!?
Четете малко по-внимателно какво е описал колегата.
Няма излишен драматизъм. Просто е мега тъпо. Толкова. Все едно влизам в магазин, поръчвам си колело, но искам и детска седалка. Първото могат да ми го приемат като заявка,а ама седалката дето е аксесоар, не могат. И това е бизнес?!

И накрая - никой не вкарва драматизъм. Според мен това е една от малкото смислени, критични теми тук на подобна тематика. Никой не умира, не припада и не пищи. Клиент има проблем с доставчик и споделя за него. Няколко човека споделят своята гледна точка по темата. От всичко това печели той, защото може да научи кой къде и какво е патил, бъдещите клиенти ще имат още едно мнение за услугата, а ако са умни СХ си вадят извод и си оправят съпорта. Всички печелят. Щото за последното става малко като с вица за новината с луд в насрещносто, а той слуша и си мърмори "Как един, те са цяла колона?!" Няма как много хора да споделят мнение, че нещата са се влошили и всички да грешат.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Тук драми няма. Драмите ще дойдат като се включи някой от фирмата. Защото всички Бг бизнеси са толкова съвършенни и безгрешни, че ако някой техен клиент (бивш или настоящ) сподели в интернет кое не му е харесало и не са му дали обяснение защо е така, те скачат, че им уродваш престижа и не знам си какво. Драмите са от т.нар. писман бизнесменчета. И идват от това, че го взимат лично и навътре, а не си вядят поуки с цел оправяне както на проблема, така и да зарадват потребителя си. Управляваш бизнес, не поливаш карамфили.

И тук говорим за човек 7 години неотлъчно с него. После ходи купувай от тук. Преди време един US сайт ми забави почъчката с 1 седмица и им писах, че не е Ок така. И те ми казаха, че следващата и доставка ще е фри, само да го спомена в комент бокса. А недай си боже да оставят недоволен клиент да обиколи някой друг форум или да сподели на профила си. Да бе да. Така, че айде, айде.

Ако няма да работят уикенда, нека го преправят на 24/5. :)
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Че то всичко казано до сега си е истина кво им се уронва престижс. Да си вземат поука не да ми се мазнят по мейли и телефони. Аз чесно направо полудях нещо което преди е ставало безплатно за 30 мин. сега едно, че не могат да ми кажат цена друго ,че мотаенето е отвратително, а аз навъртях сигурно повече телефон от колкото им е цената за преместване.

Тук драми няма. Драмите ще дойдат като се включи някой от фирмата. Защото всички Бг бизнеси са толкова съвършенни и безгрешни, че ако някой техен клиент (бивш или настоящ) сподели в интернет кое не му е харесало и не са му дали обяснение защо е така, те скачат, че им уродваш престижа и не знам си какво. Драмите са от т.нар. писман бизнесменчета. И идват от това, че го взимат лично и навътре, а не си вядят поуки с цел оправяне както на проблема, така и да зарадват потребителя си. Управляваш бизнес, не поливаш карамфили.

И тук говорим за човек 7 години неотлъчно с него. После ходи купувай от тук. Преди време един US сайт ми забави почъчката с 1 седмица и им писах, че не е Ок така. И те ми казаха, че следващата и доставка ще е фри, само да го спомена в комент бокса. А недай си боже да оставят недоволен клиент да обиколи някой друг форум или да сподели на профила си. Да бе да. Така, че айде, айде.

Ако няма да работят уикенда, нека го преправят на 24/5. :)
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Баси нямам нерви вече да се занимавам с това. Направо луднах. Аз не мога да разбера искам да им давам по още 36 лева на месец те не искат да ми помогнат. сега нейм сървърите са проблема другото се оправи фена моя го нагласи ама сега го няма и не знам кви dns да задам в панела на суперите за да почне сайта да се зарежда от vps. Направо ми писна.
 
от шеърд хостинга си упрвлявай днса без да ги сменяш в панела на домейна ако още си държиш шеърд акаунта

влизаш в конролния панел на шеърд хостинга (в табa домейнс => advanced dns zone editor цъкаш и сменяш А записа на домейна с ипто на впса) това съпорта вече трябваше да ти го каже
 
От: Re: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Да държа си го на него има още доста сайтове, но тези двата искам да ги махна на отделни ип. на един впс. Това е целия цирк и ще разтоваря и споделения.

от шеърд хостинга си упрвлявай днса без да ги сменяш в панела на домейна ако още си държиш шеърд акаунта

влизаш в конролния панел на шеърд хостинга (в табa домейнс => advanced dns zone editor цъкаш и сменяш А записа на домейна с ипто на впса) това съпорта вече трябваше да ти го каже
 
От: Re: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Явно просто съм случил на кофти време или момент. :(
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Баси нямам нерви вече да се занимавам с това. Направо луднах. Аз не мога да разбера искам да им давам по още 36 лева на месец те не искат да ми помогнат. сега нейм сървърите са проблема другото се оправи фена моя го нагласи ама сега го няма и не знам кви dns да задам в панела на суперите за да почне сайта да се зарежда от vps. Направо ми писна.
Заебавай ги и следващите. ;)

Имам една приятелка, която е за прецакан стол, купен преди време от мебелна къща. Преди няколко дни тя звъннала, за да пита дали може да и помогнат да го оправят (проблемът беше в тапицерията му), като обясни добре за какво иде реч. Те я мутаха, обясняваха и глупости, абе кофти комуникация и изпълнение. Сега познайте дали утре няма да има постове насам натам. Тия като ги гледам (от мебелната къща) как реагираха на това, какво спане ще падне когато женицата реши да ги "похвали" в интернет. Нормалният бизнес модел е даването на две опции - "Да, предлагаме такива усуги, ето Ви ценовата оферта" и "Съжалявам, но не предлагаме такива услуги. Извиняваме се, че не можем да Ви помогнем тук (и ако са адекватни, може да предложат фирма, с която работята)". Това е. Другото е лайнарщина.

И какви пари струва тази толкова трудна за тях услуга? :) Че и за два дни. Ако пак ти се случи нещо такова скоро мести. Едно време не се стигаше до такива преговори. Ебаси казуса да попадне на клиент, който не може да си премести сам сайтовете от един твой план на друг. Наречете ме идиот, но не ми се вярва да им е първия случай.

Явно просто съм случил на кофти време или момент. :(
Това, че е отпускарски месец - да така е, но какво му пука на клиента. ;)
 

Горе