От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.
Малеееееееееее, направо луднах с тоя съпорт. Или аз съм глупак, че 7 години горе доло се разбирахме както трябва или не са си подбрали хората. Просто нямам думи.........
Не си глупав, брат, просто последно време им е станал мързелив и ужасен съпорта. И не е заради летните почивки. И на мен ми циврят хора, ползващи ги. Викат "Едно време беше супер, сега нещо има". Да не правят вътрешен събутаж от спорта. Толкова голяма демотивация не е типично за тази компания, но явно нещата може и да не са все такива винаги.
@Noke, сега защото си решил да дадеш малко конкретика, и аз ще ти кажа как нормания бизнес реагира. Защото тук думата нормален бизнес не влиза много в стандартната си дефиниция. Ако бе разбираш.
1. Това бих го погледнал повече като update, а не на местене но щом казваш и така да е. За това се взима пари, ако се прави от външен към вътрешен или обратното. Ако имат по 100 такива премествания на ден, ще имат доста бизнес. Защото едно е да продаваш малки ер планчета, друго е VPS-и, пък и да не говорим и там как ще ги овърселнат, за да излязат ще на плюс. 7-годишен клиент да цака някакви 25 лева отгоре, като следващите няколко години ще плаща дебело, не знам. Не виждам бизнес логика. Съгласен съм, че всичко се плаща, ама бате, ако имат 100 такива заявки на ден, в можем щяха и в Уъриара да си говорят за тях. А и къде ли не са дали глупави пари последно време.
2. Ще обърка, ако е циганина с апендесита, брат.
Има един бек ъп и всичко друго - мести. Освинват се нещата, връща, ако не може да ги оправи. Така работят администраторите, другото е за аматьори.
3. Пичът ги е помолил (само тогава въжи написаното в таи точка). Програмиране, дизайн, SEO, управление на сайтове, контент мениджмънт, администрация, местене на база данни, да вземе утре да прочете как сам да се оперира от апендесит.
Има си хора за всичко. А и все пак, горовим за преместване, а не за управление в бъдеще. Ако иска, ще си плаща или ще чете. В момента нали говорим за местенето само. Трябва да са му го дали настроен - дефултно.
4. Тук нямам какво да кажа. Ще се съглася. Бунусите и безплатните неща не са постоянна величина при предлагането на услуга или продукт. Ако е така, то говорим за частот продукт.
Поне оферта имаш ли за това. И как така до понеделник. Кво оня ще седи оффлайн до тогава, като офлайн магазините.
Те пък затварят събота по обяд някой. Даже не е и като тях.
Може един слоган да си сложат там - "Минете от онлайн към офлайн с нас".