@ReminD
Благодаря Ви много за отправените въпроси и критики. Когато има зададени въпроси или дадена тема към мен, ми е по лесно да опиша това което желая за продукта
Все пак да вметна, че във първия ми пост и във описанието на продукта в сайта ми има отговор на всичките Ви въпроси. Все пак ще дам отговор по по-подреден начин.
тук има цени, пък е безплатен или не е
Да тук има цени. Продукта се продава от моята фирма. За да получите безплатно продукта, трябва да си го заявите и вземете директно от TBI Bank, като си сключите съответния договор за продажба на стоки на лизинг с тях. Ако Ви удобрят, те съответно се свързват с мен и аз Ви инсталирам модула. Надявам се да съм бил достатъчно точен.
Изгледах цялото видео на добавката, мисля че цената е overpriced, тоест е завишена и ако е драстично по-ниска, ще имате повече продажби
Благодарен съм за всяка една препоръка. За твоята също. Преценил съм да го продавам на тази цена и засега това ме устройва. Самото решение на банката да го купува от мен за да Ви го предлага безплатно, мисля, че говори нещо в полза на моята преценка за цената. Хубавото на това да си единствен собственик на даден продукт е , че мога спокойно да се вслушам в думите на околните. Т.е. по твоя препоръка мога да намаля цената или пък да реша да я вдигна. Преценил съм, че продукта ми няма потенцил за огромен оборот на продажби, поради факта, че се продава само в ограничения пазар на България, за почти всяка една инсталация се налага да отделям време за настройки влагане на желания на моите клиенти, работи на системи като OpenCart , към които посточнно трябва го напасвам и т.н. Това са част от нещата, които са ме накарали да дам тази цена. Но поне за TBI Bank , сега можете да си го получите напълно безплатно.
Сега по-сериозен въпрос - от видеото, което изгледах, мисля че направихте много лоша презентация ( как добавката успешно записва не-валидирани данни ) , от която мога да попитам няколко много важни въпроса. Данните валидират / нормализират ли се? На два пъти се вижда как след явно въвеждане на по-дълги символи за егн / номер - заявката се ИЗПРАЩА УСПЕШНО. Тоест как си валидирате данните и малко повече инфо относно валидация / нормализация на входящи данни към сървъра.
Ето това е наистина по-сериозния въпрос. Ако проследите внимателно процеса на работа на модула, описан във въпросното видео и др документи на сайта ми, ще видите, че не е необходима никаква валидация на данни в конкретния случай. Данните не се изпращам към никакъв сървър, Те не могат, поради причини дадени ни като правила от банките, да се записват на техни сървъри. Не се записват, поради причини, че не е нужно, в никой друг сървър на бази данни. Не се записват в локалния за OpenCart сървър. Не се записват никъде. Единствената цел на събирането на тези данни е те да бъдат изпратени на административния мейл на магазина. Данните в последствие се обработват по определената за това процедура от администратора на сайта.
Въпреки това проблема посочен от Вас с нормализацията и валидацията на данните е многократно обсъждан от мен моите колеги. Решихме, че няма нужда от такава защото данните не представляват опасност, или по-точно некоректното им попълване. Основната причина да взема това решение е, че се оказа, че част от данните трябва да се подават към банката "заедно с грешките". Аналогията е със сгрешено ддс в данъчна фактура, като пример. Длъжни сте да го въведете сгрешено.
Въпреки това мисля, че във следваща версия на продукта трябва да дам опция в администрацията на модула за това дали са се включва или не валидация на данните. Но само валидация без нормализация.
Стана малко обширно, но пък въпросите Ви заслужаха по-подробен преглед и отговор.
Благодаря.