Здравейте,
Тъй като не съм много запознат със SEO-то, имам един въпрос, който вероятно е много лайшки, но пък ми е от значение.
Играе ли голяма роля, на какъв език е URL-то?
Например
site com/latest-movies/
много по-лошо ли е, по-зле ли ще ме класира с времето от
site com/nai-novite-filmi/
Линковете са естествено само примерни, и не се отнасят за тематиката?
Също така, предполагам, повечето пишат на латиница, но Гуугъл им дава предложения "Може би имахте предвид", и накрая да се окаже, че човекът писал на латиница, ще кликне 1 път и търсенето ще му се преобразува на кирлица. В такъв случай и site com /най-новите-филми/ ми се струва логично.
Под всички тези линкове, ще има само и единствено уникални статии, няма да има копи-пейстове.
Поздрави
Тъй като не съм много запознат със SEO-то, имам един въпрос, който вероятно е много лайшки, но пък ми е от значение.
Играе ли голяма роля, на какъв език е URL-то?
Например
site com/latest-movies/
много по-лошо ли е, по-зле ли ще ме класира с времето от
site com/nai-novite-filmi/
Линковете са естествено само примерни, и не се отнасят за тематиката?
Също така, предполагам, повечето пишат на латиница, но Гуугъл им дава предложения "Може би имахте предвид", и накрая да се окаже, че човекът писал на латиница, ще кликне 1 път и търсенето ще му се преобразува на кирлица. В такъв случай и site com /най-новите-филми/ ми се струва логично.
Под всички тези линкове, ще има само и единствено уникални статии, няма да има копи-пейстове.
Поздрави