От: VIVACOM МОШЕННИЦИ ОТ НОВО НИВО
През май 2008 сключих едногодишен договор през сайта на БТК за АДСЛ. Септември тази година пожелах да се откажа от услугата, но се оказа, че договорът е бил подновен до май 2010 и ако искам сега да се прекрати, трябва да заплатя всички такси за интернет за оставащите месеци до май 2010 година.На всичко отгоре вече трябва да плащам 25лв. ,а не 20лв. които бяха при сключването на договора.Логично обяснение няма,имало обявен срок от 1мес. някаде си в техния сайт,който аз не съм прочел,в който срок трябвало да подам писменна молба,че не съм съгласен...и т.н. ..., както и да е!
Съгласих се да си ползвам услугата до края на срока,
но след време се получи още по голям куриоз! Не съм собственик
на телефонната линия(той е починал) по която (екс. БТК) ми доставя интернет.
Сега наследника на линията иска да закрие телефонния номер
и ... аз ОТНОВО трябва да заплатя неустойка на VIVACOM за оставащите месеци
по договора за това ,че ТЕ НЯМАТ възможност да ми доставят услугата ADSL.
Според общите условия за предоставяне на VIVACOM NET :
т.8.5. Изключения
Потребителят няма да дължи на БТК заплащане на оставащите месечни вноски
до изтичането на минималния срок на Договора (12 или 24 месеца)
в случаите по т.8.6.1, 8.6.2, 8.6.3, 8.6.4, 8.6.8 и 8.6.9.
т.8.6.8. Едностранно, с писмено уведомление от страна на БТК,
при липса на техническа възможност за предоставяне на Услугата.
БТК ще уведоми Потребителя за прекратяване на Договора като посочи
причината за липса на техническа възможност;
Въпреки това отговора на въпросната компания беше че съм длъжен да
си открия телефонен номер на МОЕ :?: име(съответно да си плащам и за това,
незнайно колко време...) ,за да могат ТЕ да си изпълнят задълженията
по договора... а,аз да избегна плащането на неустойката!!!
Не знам как ви се струва, за мен това е наглост.