VIVACOM МОШЕННИЦИ ОТ НОВО НИВО

Във фактурата от БТК има посочен остатък от минал период 19лв и некви стотинки как се формира този остатък при положение че всички фактури са изплатени до стотинка.
VIVACOM– изчадието се роди.
Пълен монопол !!!!
 
От: VIVACOM МОШЕННИЦИ ОТ НОВО НИВО

Абе някой ползва ли още техните услуги? Аз казах на нашите да го махат този телефон или да замразят абонамента. Защото е пълна тапутия в техен стил да даваш некви 13 лв. на месец, при положение, че не го и използваш. Абсолютен шит. Да ония бастуни от оператора ще ми кажат, че не са много пари, но като не са, да ми ги дават те, че още държа замиращата им услуга.

Какво да ти кажа, там е много тегаво в момента. Оператова лека полека издъжва и се вижда по жалките неща, които прави - реклами, продуктови пакети, сливания и т.н. ;)
 
От: VIVACOM МОШЕННИЦИ ОТ НОВО НИВО

Дай боже тотално да издъхне.
Май ще се минава на кейбълтел 3 в едно кабел, телефон, нет.
Blinky, а нали имаше някакъв начин само да ти звънят май без да имаш възможност да набираш. Това ли е в същност замразяването на абонамента което спомена.
 
От: VIVACOM МОШЕННИЦИ ОТ НОВО НИВО

Еми замразаване мисля, че е когато ти закриват временно поста, докато някои друг не го открие. Ама съм сигурен, че са го направили тегаво като процедура, защото никой не обича да губи клиенти. Така нямаш право да набираш и да те търсят. ;)
 
От: VIVACOM МОШЕННИЦИ ОТ НОВО НИВО

Аз не ги ползвам тея от години(2-3 някъде). Като ходих да го спирам как не се сбих с операторката: Аз и викам не ви ща скапания телефон, пък тя що какъв е проблема и ме обеждава да не го спирам. :)
 
От: От: VIVACOM МОШЕННИЦИ ОТ НОВО НИВО

Аз не ги ползвам тея от години(2-3 някъде). Като ходих да го спирам как не се сбих с операторката: Аз и викам не ви ща скапания телефон, пък тя що какъв е проблема и ме обеждава да не го спирам. :)
Щото като го спреш и още няколко хиляди последват твоя пример, тя започва да си търси друга работа. Затова са и слоцили таргет на месечна база, да не падат минават повече от 30 отказа на месец от абонатите на услугите им. :)

Смехория голяма, а сега сигурно е и по тегаво, защото хората масово го правят, и вместо да ги разобеждават, те ги забиват с техната си бюрократщина около процеса на спиране на сулугата. Аз преди време си спомням как ме мотаха за един телефон 3 седмица, за да го прехвърля на друго име. И добре, че намерихме позната да ни "ореди". Услугите им никога не са отговаряли на парите, които даваш. Както е и сега.

Не мога да повярвам, че само таксата е 13 лева на месец, като и при 100 и 0 обаждание е една и съща. Демек плащаш, за да си няколко века назад в комуникацията. Аз така го разбирам. ;)
 
От: VIVACOM МОШЕННИЦИ ОТ НОВО НИВО

Във фактурата от БТК има посочен остатък от минал период 19лв и некви стотинки как се формира този остатък при положение че всички фактури са изплатени до стотинка.
VIVACOM– изчадието се роди.
Пълен монопол !!!!

Това се получава понеже фактурата е оформена преди да си платил 19лв и некви стотинки и я пращат а ти през това време вече си ги платил тези пари.
 
От: От: VIVACOM МОШЕННИЦИ ОТ НОВО НИВО

Това се получава понеже фактурата е оформена преди да си платил 19лв и некви стотинки и я пращат а ти през това време вече си ги платил тези пари.

8)8)8) и каква стана тя?
 
От: VIVACOM МОШЕННИЦИ ОТ НОВО НИВО

През май 2008 сключих едногодишен договор през сайта на БТК за АДСЛ. Септември тази година пожелах да се откажа от услугата, но се оказа, че договорът е бил подновен до май 2010 и ако искам сега да се прекрати, трябва да заплатя всички такси за интернет за оставащите месеци до май 2010 година.На всичко отгоре вече трябва да плащам 25лв. ,а не 20лв. които бяха при сключването на договора.Логично обяснение няма,имало обявен срок от 1мес. някаде си в техния сайт,който аз не съм прочел,в който срок трябвало да подам писменна молба,че не съм съгласен...и т.н. ..., както и да е!
Съгласих се да си ползвам услугата до края на срока,
но след време се получи още по голям куриоз! Не съм собственик
на телефонната линия(той е починал) по която (екс. БТК) ми доставя интернет.
Сега наследника на линията иска да закрие телефонния номер
и ... аз ОТНОВО трябва да заплатя неустойка на VIVACOM за оставащите месеци
по договора за това ,че ТЕ НЯМАТ възможност да ми доставят услугата ADSL.
Според общите условия за предоставяне на VIVACOM NET :
т.8.5. Изключения
Потребителят няма да дължи на БТК заплащане на оставащите месечни вноски
до изтичането на минималния срок на Договора (12 или 24 месеца)
в случаите по т.8.6.1, 8.6.2, 8.6.3, 8.6.4, 8.6.8 и 8.6.9.
т.8.6.8. Едностранно, с писмено уведомление от страна на БТК,
при липса на техническа възможност за предоставяне на Услугата.
БТК ще уведоми Потребителя за прекратяване на Договора като посочи
причината за липса на техническа възможност;
Въпреки това отговора на въпросната компания беше че съм длъжен да
си открия телефонен номер на МОЕ :?: име(съответно да си плащам и за това,
незнайно колко време...) ,за да могат ТЕ да си изпълнят задълженията
по договора... а,аз да избегна плащането на неустойката!!!
Не знам как ви се струва, за мен това е наглост.
 
От: VIVACOM МОШЕННИЦИ ОТ НОВО НИВО

То не са само те, всички са текива, мошеници. Колкото повече текива като теб се оплачат че са измамени по този начин, защото това си е измама на клиента толква по голяма е вероятноста да им забранят от държавата тази клауза в договора който очевидно е измамен.
 
От: VIVACOM МОШЕННИЦИ ОТ НОВО НИВО

те VIVACOM я карат по инерция .. не правят кой знае какво за да задържат клиентите си ....добре че в малките градове всички се познаваме , че се уреждаме по някакъв начин :) ама на държавата не може да се разчита ......ако имахме поне съдебна система като хората щяхме да четем договорите си и да се съдим а не да се оплакваме , че са ни измамили или изнудили :)
 

Горе