За всяко нещо, което правиш от контролния им панел пишеш до съпорта. До сега 1 път не се е случвало да не пиша. Рестарт през контролния панел - 1/2 час, все едно на ръка го правят. Рестарт с команда през машината не може, shutdown-ва... Няма никаква статистика... Единственото читаво е, че съпорта отговаря доста бързо...
Времето за рестарт на сървъра не зависи от това колко е забил или натоварен самия сървър, по простата причина, че се подава директен сигнал към контейнера за да бъде изключен, а не към самата машина за да се спрат всичките процеси. Рестартирал съм ВПС с load average 130.20 и 100% cpu usage, ползваш OpenVZ контейнер в рамките на 2 минути.
Самото стартиране на ВПСа не би трябвало да отнеме повече от една минута, освен ако потребителя не е "ъпгрейдвал" на скоро системата си и има нов кернел, който да попречи правилното бутване или и аз не знам С кофти конфигурирано апаче, умрял mysqld и още 2-3 процеса сред които bind и qmail, впс-а си тръгва но с хиляди грешки.
А това за рестарт през конзолата е повече от смешно твърдение, имайки предвид факта, че когато бях подложен на ДДоС, го правих по 5 пъти дневно.
За съжаление няма да ви доставя удоволствието да рестартирам VPS-а за да ви направя клипче как при нормалните доставчици всичко си работи, по простата причина, че имам 120 дни ъптайм и всичко си върви по вода.
Впрочем не успях да видя някъде в сайта ви какъв контролен панел ползвате за администрация на самият VPS контейнер. Може би сами панел прави проблеми и ще се извиня за казаното от мен по-горе, ако проблема идва от него, но без неубходимата информация - това е моето мнение, още повече че съм работил с най-разпространените панели - VePortal, Virtuozzo, SolusVM и за известно време vcPanel, като мога да кажа, че с нито един от 4те не съм изпитвал подобен проблем.
Вижте. Нито съм приемал темата като анти-реклама на ICN, нито бих го направил някога.
Моето мнение се гради на основата на потенциален клиент, който е правил доста опити и смея да твърдя, че имам бегли познания. Може и аз да съм с грешка, но просто не виждам как може при 4 сменени доставчика до сега + 1 машина която беше отделена за едномесечен тест да намя подобни проблеми, а при напълно функциониращ хостинг и фирма с изградено положение и репутация да се случват подобни неща.
От страната на клиента, ако бях в подобно положение, щях да поискам рефънд на 20тата минута след като VPSа ми не е бил стартиран отново.
Включих се в темата основно зареди безумните неща които бяха написани. За мен подобно нещо нито е нормално, нито е приемливо и съм силно обеден, че има известна доза грешки при конфигурацията на самата машина хостваща виртуалните машини.
Извинявам се ако съм засегнал някого, най-вече компанията ICN, но просто изказвам мнение като потребител и евентуален бъдещ клиент, след като съм прочел рецензия на вече бивш ваш клиент или настоящ бивш такъв.
ICN.BG трябва да почетете още за OVZ не ми се иска да го казвам понеже се стремим да сме толерантни и в добри отношения с другите колеги, но наистина нещата които написахте в предните си постове са меко казано безумни, приемете това като съвете или градивна критика. Поздрави от Delta.BG
Ами ако не пречи, искам да тествам един VPS, за 1-2 часа. Благодаря предварително!
Е това не беше много на място. Ритаме хората докато са паднали? Като оня дето се опитваше да си пробутва хостинга покрай пожара в дира.
Самото спиране на VPS контейнера може да отнема до 60 минути в зависимост от това дали се timeout-ва. Ако се получи така се налага ново инициализиране на операцията. За съжалени така се изисква от OPENVZ.
Мисля CentOs, но нека да е Ubuntu.