Webmoney в България без комисион

От: Webmoney в България без комисион

Днес минах през един такъв терминал и внесох пари. Найстина много бързо и лесно стана.
 
От: Webmoney в България без комисион

Здравейте,как мога да разбера какъв е номера на WME протмонето,такъв номер ми иска в кештерминала,а аз имам само WMID номер?
 
От: Webmoney в България без комисион

Днес пробвах да платя на търговец, т.е да заредя направо неговото протмоне (WMZ).
300 лв = човека получава $187... иначе по курс на превалутиране за днес, както и 1% такса би трябвало да получи $205-210...
Комисионната е твърде голяма, но така или иначе ползвах excahnger-и, които пак си взимаха 7-10%...
 
От: Webmoney в България без комисион

Малко ъпдейт на информацията - вчера отново се пробвах да заредя уебмъни и по метода на теста установих, че ако зареждате повече от $200 се начисляват необявени комисионни (или разлики в курса)... Просто да знаете
 
От: Webmoney в България без комисион

Да, запазих (10%)...и писах на съпорта, но така и си отшумя без да ми отговорят...
 
От: Webmoney в България без комисион

Ъпдейт, пореден...
Днес се наложи да заредя пари в уебмъни, при вкарани 200 лв се получиха във уебмъни $129...за мен това не е без комисионна....
Взимам в предвид, че 1 евро=2 лв, но дори и така 200 лв = ~102 евро=~ $140
 
От: Webmoney в България без комисион

Ако искаш наистина "без комисионна" - виж тук.
 
От: Webmoney в България без комисион

Благодаря!
Успях да докарам 5% комисион - вкарвам в Кештерминал левове по ЕВРО сметка в Уебмъни, и вътрешно в самия Уебмъни си ги конвертирам в долари...
Не е проблем, 5% е даже добър процент, но си струва да се знае, а не да се пише 'без комисион'.

Иначе видях и темата/продавача, доста смел човек! Да обменя WM за Paypal...

Ако искаш наистина "без комисионна" - виж тук.
 
От: Webmoney в България без комисион

Аз имах в предвид, че този пич доста рискува, първо, че Пейпал забраняват exchange услугите и второ - като изпрати той парите с уебмъни, за това нещо няма диспут/рефънд, а купувача платил с Пейпал винаги може да се направи на тарикат и да отвори диспут...
 
От: Webmoney в България без комисион

Точно това имах предвид и аз. Част от оплакванията са именно това - "клиентът" получава каквото е поръчал, обаче после успешно си взима парите обратно.
 
От: Webmoney в България без комисион

Айде да не мислим, че няма dispute/claim в WM, че да се надяваме да не се стига някога до там. Просто едва ли някой не би искал. WM не са PP все пак, а доста по-сериозни и като поддържка, и като система, и като какво ли още не.

Иначе не виждам, но по-лошото е, че и не осъзнавам каква ще да е причината, за да се продължава това постоянно цакане, ползвайки CT, след като си има човек за целта, който за радост НЕ приема само PP. ПРОСТА справка показва:

  • ePay-to-ePay трансферите костват 0 лв., стига да се имат кинти в Микросметката (кой няма в днешно време?; кой няма eP профил?);
  • Ако се нямат, то се ползва Maestro карта (не Visa, не MC), тъй като при нея е най-ниска таксата (0,47%). Съответно от картата се нарежда трансфера към ePay Микросметката (funds upload) и после вече безплатният трансфер между ePay-to-ePay акаунти;
  • Ако се мързи да се изкара именно такава карта (безплатно от банката), то пак има решение, а именно: нареждане на трансфер от офис/гише на EasyPay чрез пари в кеш към собственият КИН или направо към КИН номерът на exchanger-а. Такси. Но излиза по-скъпо, отколкото ако се ползва варианта с Maestro карта (няколко калкурирания направих);
  • Ако се мързи да се ходи И до офис на EP, то остава варианта за директно нареждане на IBAN банков превод през е-банкиране (или офлайн чрез отиване да офис/гише на банката – към която е сметката или КОЯ да е банка, с кеш), където да се посочи IBAN банковият номер на Exchanger-а (а той, след като е 3-то ниво в eP, задължително ще да има такъв). Таксата е 1-2 лв. в зависимост от банката и таксите им, но пък поне е фиксирана/статична такса, а не „плащава/динамична“ (както при Maestro и EP офис вариантите).
Всичко над 1% за мен е нещо грандоманско и все едно е тип WU трансфер… Но пък и от друга страна не би следвало търговците или сайтовете, за където се ползват $, да приемат само и единствено $, не и € или руб. още по-добре. Освен, ако не става въпрос за това, а за някакво random unknown лице, извършващо нерегламентирани услуги, хабер нямащо си от съществуването на доста повече видове портмонета, които циркулират в главата му, приемайки само $.
 
От: Webmoney в България без комисион

UP/
Някой да е ползвал тази схема последни дни? Cashterminal - WM/Z/E - ?
На две места при въвеждане на номера на портфейла ми дава невалидни данни или няма задължение.
 
От: Webmoney в България без комисион

Няма проблеми със зарежданията. Провери си лимитите на портмонетата и дали има ограничения. Верифицирай се, ако е нужно.

Може и терминалите да са били преизползвани и бъгнати, не изключвам. Имал съм такива отзиви.
 
От: Webmoney в България без комисион

Няма проблеми със зарежданията. Провери си лимитите на портмонетата и дали има ограничения. Верифицирай се, ако е нужно.

Може и терминалите да са били преизползвани и бъгнати, не изключвам. Имал съм такива отзиви.

)) Мерси. Ползвал съм ги над 200 пъти вече със сигурност. И преди да пиша нещо, разбира се, пробвам на същия терминал с друго портмоне от друг WMID ).
И така вчера пробвах пак метростанция младост 3, зора младост, хит младост - Невалидни данни...Обаче в Мол Сердика, случайно, успях да набутам парите вътре...
Може би Младост е някакъв анти-терминален квартал, не споря ).

Малко размисли в стил feedback:

Най-много ми харесва ситуация, когато отиваш специално за това до някой магазин, а тази червена кутийка отказва да приема банкноти. Просто не ги иска. Или изключена. Или няма връзка. Или излизат някакви Error - съобщения ). Като цяло, останах с впечетление, че в 3-4 от 10 случаи терминалите се намират точно в това състояние "преизползвани и бъгнати".

И защо така? Нямате ли някаква система, която при която и да е грешка да ви сигнализира? В смисъл ако няма връзка в рамките на час - сигнал. Аго не се приемат парите - сигнал. Все пак говорим за технологии свързани с пари, които трябва да осигуряват поне минимално удобство и стабилност. Защото знам, че имаше случаи, когато в метро младост 3 терминала по 3-4 дни не приемаше парите... Хората се дразнят, пъхат ги вътре, той ги дъвче малко и изплюва обратно... Да, разрибам, че икономиката ни се стабилизира малко по-малко, но да не взимате пари, когато ги дават ... Има телефон за поддръжка, но какъв смисъл да се обаждаме, когато има проблем. Да чакаме техника на място )?
Нали само на сайта със снимки има над 15 човека персонал... не би трябвало да е проблем да се осигурява нормална работа на всички устройства? Моята е лесна, не се получи тука - ще пробвам при възможност на друго място, но един обикновен човек, когато загуби половин час и не успее - доста съмнително да пробва пак...
 
От: Webmoney в България без комисион

Аз за „обслужващ персонал“ / „администрация“ на CT ли бях взет? Blinky, къде ме пъхна!

Не работя към/на/за/в CT, нито някога съм работил, нито нещо общо, освен и аз като теб – „ползвател“ от време на време. С малко повечко feedback из темите, т'ва е.

CT си имат официална поддръжка, телефон, e-mails. Обаждаш се, действаш на тях, докладваш им къде какво работи, какво не работи, и те да си ги оправят терминалите, щом искаш да ги ползваш. Аз няма как да помогна. Какъв смисъл има за обаждане и дали изобщо има смисъл – ми след като 10-20 човека са пробвали и ВСЕКИ се е отказал, но въпреки това при големи изписани цифри за телефон на терминали „При проблеми се обадете на…“ НИКОЙ не звъни НИКОГА, то идея си нямам как може да бъде оправено това, след като те самият не знаят навярно от CT централата, че не работят, за да пратят техник. Доклади и пак доклади, тъй като и у форума има. То на банкоматите едвам проверяват и само, когато ги зареждат с пари, камоли тук, когато пък никога не ги зареждат с пари, а явно в месеца 1 път ги дърпат или нещо такова.

15 човека, откъдето и да се погледне, е малко само за София, пък камоли за цялата страна пръснати терминалите. Ако всяка седмица трябва до всеки един град да се обхожда, да се оправят бъгнатите и преизползвани и т.н., бая хиляди километри ще се изминават, от там и бензин, от там и обезсмислят таксите, които евентуално взетат те от vendors (които ги има за плащане през тях).

Завършвам с: Доклади и пак доклади (by phone/e-mail/на място, щом и си от там).
 
Re: От: Webmoney в България без комисион

Аз за „обслужващ персонал“ / „администрация“ на CT ли бях взет? Blinky, къде ме пъхна!

Невиноват....аз мислех, че шефчето или представител ще се включи. :) А това, че си запознат с тези нещо, явно автоматично си минал за някой от споменатите от теб персонажи. Но казвам, че @SHERIFA не е от тях. Просто ги разбира много нещата там. :)
 
От: Webmoney в България без комисион

Ами аз от това се подлъгах...
Имал съм такива отзиви.
Ако не си от тях, за какви отзиви говориш и кой ти ги дава... ? Но както и да е...

CT си имат официална поддръжка, телефон, e-mails.
ДА! Пратих на тях два мейла, един някъде преди 4 месеца, втори 5-6 месеца, не помня точно. Все още се надявам, че ще настъпи светъл ден, може би някакъв празник или великден, и ще ми отговорят ). Телефон може би... ще пробвам )

какво работи, какво не работи, и те да си ги оправят терминалите, щом искаш да ги ползваш.

Ами ако искам да взимам кисело мляко от Билла? Трябва да се обадя на близка крава и дистрибутор? От кога бизнеса започна да работи по модела, че аз трябва да правя нещо и да прилагам усилия ако искам да ползвам нещо? Все пак не говорим за елитни проститутки или вода посред Сахара...

те самият не знаят навярно от CT централата, че не работят, за да пратят техник.

Ами ти прочете ли това, което пиша аз? Никой, абсолютно никой от клиентите не е дължен да се обажда. Т.е. човека отива да даде парите, а в резултата трябва да похарчи пари за обаждане и да не си свърши работа? Ок. Често ли го правиш? Съмнявам се...
За това говоря, че с сме 21 век и има системи за всичко и не може бизнес да се надява на това дали ще се обади клиент или не... И това че СТ по 4 дни не знаят, че нещо не работи - това го изтикваш като предимство и вина на клиенти? Да бе...

15 човека, откъдето и да се погледне, е малко само за София, пък камоли за цялата страна пръснати терминалите. Ако всяка седмица трябва до всеки един град да се обхожда, да се оправят бъгнатите и преизползвани и т.н., бая хиляди километри ще се изминават, от там и бензин, от там и обезсмислят таксите, които евентуално взетат те от vendors (които ги има за плащане през тях).

Ами, овер 20 човека + офис + наеми - това със сигурност прави над 40к месечни чисти разходи... Така че не мисля, че имат някакви проблеми и обезмисляне в насока таксите и приходи...
Пак ти говоря - и за един терминал има вероятност 15 човека да са малко, зависи от организация и разпределяне на задължения. Не мисля, че някой от тука ходи до Варна да взима парите от терминала.
Ако говорим за някакъв кладенец в село някъде на граница с Турция и има сложена табелка - ако нема вода обади се - да. Прав си на 100%. Но говорим за машинки, през които от БГ може да се плати сметка на Мегафон, но тя не може да подаде сигнал за проблема? ) Или няма просто кой да го гледа? За това питам. Само за това. Има ли / няма ли. Но те обърках с тях, така че - сорри )
 

Горе