Yahoo вече е част от „Oath“

veni8

Active Member
Получих това на имейла си:

Уважаеми потребители на Yahoo,

Yahoo вече е част от „Oath“ – компания за цифрова и мобилна мултимедия с над 50 търговски марки марки по целия свят (включително AOL, HuffPost, Engadget, TechCrunch, Moviefone и Makers) и член на семейството компании на Verizon работи за бъдещото развитие на мултимедиите. Oath има за цел да създаде ентусиазирана и ангажирана общност от потребители, като им предостави съдържание и продукти, които вдъхновяват и забавляват света.

Като част от нашата мисия, след 18 септември 2017 г. възнамеряваме да споделяме част от информацията за нашите потребители с Oath и семейството компании на Verizon. Ще споделяме тази информация за целите на нашето бизнес интегриране, така че новата организация Oath и всички компании от семейството да могат да ви предоставят по-персонализирани реклами, по-вълнуващо съдържание и по-иновативни продукти, както и да извършват други задълбочени анализи на данни, съответстващи с техните политики за поверителност. Yahoo от своя страна също ще може да получава данни за вас от Oath и компаниите на Verizon.

Типовете потребителска информация, които ще споделяме с Oath и семейството компании на Verizon, не се различават от типовете информация, които досега са използвани от Yahoo с цел предоставяне на водещи в индустрията продукти и услуги. Това включва информация за вашия акаунт, като например вашата регистрационна информация (напр. вашето име, имейл адрес и възраст), вашите интереси, използваните от вас типове услуги, ИД-та на бисквитки и устройства, IP адреси, информация за местоположението, данни за активността ви на нашите уеб сайтове, софтуерни и други услуги, както и всякаква друга информация за вас, която събираме в съответствие с нашата Политика за поверителност.

Вашата поверителност е важна за нас. Няма промяна в начина, по който Yahoo и Oath защитаваме вашите лични данни. Непроменени са и типовете лични данни, които споделяме с трети страни, извън Oath и семейството компании на Verizon. Политиката за поверителност на и Политика за поверителност на Yahoo EMEA продължават да са в сила, когато използвате сайт или приложение на Yahoo или когато взаимодействате с наши продукти, услуги или технологии.

Пълното интегриране на Yahoo в новата организация Oath е процес, който ще отнеме известно време. В рамките на този преходен период ние внимателно управляваме всичко, свързано с вашите данни, като в съответствие с Политика за поверителност ще ви уведомяваме за всякакви значими бъдещи промени.

За да научите повече относно това каква информация можем да споделяме, както и да се запознаете с предпочитанията, които можете да управлявате, прегледайте нашия раздел с ЧЗВ.
 
Всъщност още в началото оставят читателя в заблуждение! Yahoo е компания, която продаде много от активите си, но не всички - например дялът си в alibaba си го запази. Продажбата включва и запазената марка "Yahoo", но не и самата компания като цяло. Yahoo сега съществува под името Altaba и има друг вид дейност.
 
Мисля, че дялът в Алибаба е продаден много отдавна.
Продадоха само малка част от въпросния дял (примерно около 1/4 от притежаваното). Иначе собственикът на Алибаба от много време настояваше от Yahoo да изкупи техния дял, но никой не иска да си продава златната кокошка!
 
Ето нещо интересно, което научих за новото име на Yahoo (Altaba) от сайта washingtonpost.com:
The new name is meant to be a combination of the words "alternative and Alibaba".
Само да допълня, че по-нататък в текста пише, че това е неофициална информация от вътрешен човек. Още по-надолу пише, че се притежават в момента 15% от Alibaba.
 

Горе