В моя бизнес публикувахме красиви снимки, които получиха значителни (за нас) количества харесвания и коментари. Тогава беше решено да се откаже от тази посока и да се премине към публикуване на подобно на реклама съдържание на графики на Canva за рекламиране на събития. Много малко снимки от всякакъв вид вече се споделят.
В примерен тест, сравняващ двата периода от време:
Харесванията са намалели с 61%, а коментарите с 90%.
Новите последователи https://1921681001.id/ се увеличиха със 131% и обхватът с 29%
Броят на публикациите и историите се е увеличил с 29%
Дали отговорът тук е, че само публикуването на тонове съдържание с ниско качество, дори и да не получава почти никаква ангажираност, ни служи по-добре, отколкото публикуването на съдържание с висока ангажираност при по-малък обем?
В примерен тест, сравняващ двата периода от време:
Харесванията са намалели с 61%, а коментарите с 90%.
Новите последователи https://1921681001.id/ се увеличиха със 131% и обхватът с 29%
Броят на публикациите и историите се е увеличил с 29%
Дали отговорът тук е, че само публикуването на тонове съдържание с ниско качество, дори и да не получава почти никаква ангажираност, ни служи по-добре, отколкото публикуването на съдържание с висока ангажираност при по-малък обем?
Последно редактирано: