Вярно, че и ДСК-то имат нови такси, мисля, че от февруари е така. Но за лелките и пожизнените служители не мога да се съглася, поне в клона на банката, където ходя. Не казвам, че съм обиколила всички банки и клонове на различни банки, но в най-близкия клон на ДСК са толкова модернизирани, че чак затрудняват по-възрастните си клиенти, които от време оно си имат спестовни влогове в ДСК. Персоналът е предимно млад, дори и тези по-възрастните са просто дотолкова възрастни, че да имат опит, а не са пред пенсия. Любезни и достатъчно оправни са. Имат някаква машина, подобна на банкомат, на която си избираш вида на услугата, която ще ползваш в банката и тя ти дава номерче, което се изписва на електронното табло над съответното гише, където ще те обслужат, когато се приключи с предишния клиент. В допълнение и глас събщава кой номер на кое гише му е дошъл редът, ако някой не може да види таблото. Неудобният момент е в това, че въпросната "машина", която вади номерчетата е с тъчскрийн със стрелка и за да избереш съответната операция и подоперация, трябва да кликнеш 2 пъти бързо със стрелката точно над квадратчето с избора (дабъл клик) и има бабета, които изпадат в потрес и се счупват пръста от единично натискане на стрелката, а не им се дава номерче, та се налага да чакат някой да се смили над тях и да извърши вместо тях желаната операция.