Те от ЕС постоянно приемат и гласуват закони и правила уж в защита на така неоправдания потребител, който им плаща заплатите, а реално това винаги се отразява на бизнеса. За жалост трудно може да уцелиш средата и нормално. Ако правиш правила за едните с цел да защитиш другите се получава така. Това не е толкова умишлено действие, защото те трябва да оправдаят съществуването си. Просто един ден сядат и решават нещо. Къде проучено, къде не. В този случай това ще бъде прието много добре от потребителя, които вече няма да се чувства "преследван" от бизнеса, от друга страна бизнеса губи метрики, с които да е по-точна при таргетиране на аудиторията си, което означава само едно - загуби. Когато една кампания не е толкова точна, или обхващаща по-обширен таргет, то това е постигане на по-малки резултати от преди.
Опитайте се да проследите какви са реакциите когато ЕС гласува нещо за бизнеса, което рядко се случва, но има и такива случаи. Всичко що е потребител скача и недоволства. Дори не се сещам кой беше последния случай, но по спомени имаше доста голямо недоволство.
Иначе има всякакви техни абсурди. Само ще кажа, че последния голям, за който се сещам е добро попадение, което пак удари бизнеса. Това беше да се отърват от пластмасата, налагайки хартиените сламки, чашки, пликове и дървените прибори, което излиза по-скъпо, но на кой му пука, нали е за благото на природата. А в същото време още не си излязъл от вкъщи и вече гледаш търкалящи се 3-4 маски за лице, иначе борим не разграждащите се отпадъци.