AMOUN
Well-Known Member
Ще ви опиша проблема и искам да помоля всеки който може да даде съвет и мнение, да го направи.
Преди по-малко от месец си купих два телевизора сони големи скъпи, последен модел за повече от 10 000 лв. Преди седмица, единия телевизор спря да работи.
Закарах го в оторизиран сервиз в Красно село, след няколко дни от там ми казаха че повредата не е гаранционна, а е причинена от токов удар.
Ремонта ще струва 1000 лева.
След цял ден разправии, разговори и препращания ми отказаха категорично ремонта да е безплатен, поисках да говоря с управител и ми се обади някакъв Ричард, който бил главната телефонистка на сони и от него не зависи нищо, но ми беше отказано да говоря с някой по-главен. Интересно ми е, защо трябваше да говоря с отговорника на телефонните оператори? Те разбират от сервизна дейност ли, те взимат решенията?
Не ми е за парите които трябва да платя за ремонта, а защо трябва да плащам, при положение че нямам вина.
от сервиза ми казаха ... оооо ами той е бил към булсатком, ние имаме 20 телевизора изгорели от булсат ком.
Ок но каква е моята вина, дори и проблема да е в булсат? да си напишат в упътването че телевизорите им не са съвместими с булсат тогава?
Интересното е че в същото време когато телевизора си замина другите два телевизора също работеха...
И трите са на булсатком, във всяка стая по един и са свързани към една и съща антена с три приемника.
Двата са сони и един панасоник.
ЗАЩО НЕ ГРЪМНАХА И ТРИТЕ?
защо за 5-6 години не ми е гръмнал нито един друг телевизор при същите условия на работа...
Не ми отговориха, това което телефонистката повтаряше през цялото време бяха стандартните глупости, по-шаблон.
Та въпроса мие, как мога да постъпя в момента, готов съм да дам двойно повече пари за да ги осъдя.
Готов съм да пиша и да се обаждам на всички възможни инститиуции, дори и да пусна реклами в гугъл и фейсбук с линк към отворено писмо.
Обидно ми е че се държат по този начин с техен клиент
и това при положение че имам техника на сони за десетки хиляди, лаптопи, телефони, таблети, телевизори уредби, игрови конзоли и десетки техни аксесоари.
Чувствам се измамен и обиден.
Никога повече не бих си купил нещо с тази марка.
Потресен съм от отношението им към клиент, който е дал толкова пари на тяхната фирма.
Искам да помоля, всеки който може да ми даде съвет, как да постъпя и какво да направя,
мога ли да заведа дело, мога ли да го спечеля? или поне мога ли да вдигна достатъчно шум, за да запозная възможно най-много хора със ситуацията.
Към кои институции да се обърна? Къде да подам жалба.
нямат ли международен адрес, на който да се оплача в централата на сони за отношението им?
изобщо, готов съм на всичко, защото мисля че съм прав и не мога да приема тяхното отношение.
Ако познавате адвокат който се е занимавал с подобни казуси или ако някой е минал през подобни проблеми, всичко ще ми е от полза.
Преди по-малко от месец си купих два телевизора сони големи скъпи, последен модел за повече от 10 000 лв. Преди седмица, единия телевизор спря да работи.
Закарах го в оторизиран сервиз в Красно село, след няколко дни от там ми казаха че повредата не е гаранционна, а е причинена от токов удар.
Ремонта ще струва 1000 лева.
След цял ден разправии, разговори и препращания ми отказаха категорично ремонта да е безплатен, поисках да говоря с управител и ми се обади някакъв Ричард, който бил главната телефонистка на сони и от него не зависи нищо, но ми беше отказано да говоря с някой по-главен. Интересно ми е, защо трябваше да говоря с отговорника на телефонните оператори? Те разбират от сервизна дейност ли, те взимат решенията?
Не ми е за парите които трябва да платя за ремонта, а защо трябва да плащам, при положение че нямам вина.
от сервиза ми казаха ... оооо ами той е бил към булсатком, ние имаме 20 телевизора изгорели от булсат ком.
Ок но каква е моята вина, дори и проблема да е в булсат? да си напишат в упътването че телевизорите им не са съвместими с булсат тогава?
Интересното е че в същото време когато телевизора си замина другите два телевизора също работеха...
И трите са на булсатком, във всяка стая по един и са свързани към една и съща антена с три приемника.
Двата са сони и един панасоник.
ЗАЩО НЕ ГРЪМНАХА И ТРИТЕ?
защо за 5-6 години не ми е гръмнал нито един друг телевизор при същите условия на работа...
Не ми отговориха, това което телефонистката повтаряше през цялото време бяха стандартните глупости, по-шаблон.
Та въпроса мие, как мога да постъпя в момента, готов съм да дам двойно повече пари за да ги осъдя.
Готов съм да пиша и да се обаждам на всички възможни инститиуции, дори и да пусна реклами в гугъл и фейсбук с линк към отворено писмо.
Обидно ми е че се държат по този начин с техен клиент
и това при положение че имам техника на сони за десетки хиляди, лаптопи, телефони, таблети, телевизори уредби, игрови конзоли и десетки техни аксесоари.
Чувствам се измамен и обиден.
Никога повече не бих си купил нещо с тази марка.
Потресен съм от отношението им към клиент, който е дал толкова пари на тяхната фирма.
Искам да помоля, всеки който може да ми даде съвет, как да постъпя и какво да направя,
мога ли да заведа дело, мога ли да го спечеля? или поне мога ли да вдигна достатъчно шум, за да запозная възможно най-много хора със ситуацията.
Към кои институции да се обърна? Къде да подам жалба.
нямат ли международен адрес, на който да се оплача в централата на сони за отношението им?
изобщо, готов съм на всичко, защото мисля че съм прав и не мога да приема тяхното отношение.
Ако познавате адвокат който се е занимавал с подобни казуси или ако някой е минал през подобни проблеми, всичко ще ми е от полза.