Blinky
Owner
Страниците ви и текст стуктурата са от най-значимите за аспектите на SEO, заради 2 основни причини. Първата е за посетителите на сайта, ако сайта ви е труден и объркващ за навигиране, посетителите ви ще избягат. Втората е много търсачки не само че дават на водещият текст много тежест, но доброто навигираме позволява на ботовете да намират по-бързо. Ако те се заклещят някъде или няма къде да отидат, ще спрат да намират нататъка.
И така нека започнем с статични текст линкове.
Ето пример:
My Link Text
Това е достатъчко основно. Сега би трябвало отново да прибавиш ключови фрази в авторският текст, водещ до сходна страница.
Ето добър пример:
browse through our large selection of Swiss watches
Линк текста трябва де е същият като заглабието на страницата, към която отива линка, и има ключова граза. Това много ще помогне за SEO-то. Ако търсиш каквото и да е в Google, ще забележете че търсените ключови периоди са подчертавани като тези на ключовите периоди 'пропълзявани" от линка, който е в текста на главната страница. Което значи че именуването на линковете в текста е от значение. Предлагам поставянето на ключовите думи/фрази 3-5 пъти в текст линк (с 15- 25 изходящи линкове ) С други думи, 1 път за всеки 5 линка.
Сега нека да видиме по какъв начин да осъществим линковете в тялото на текста ви.
Пример:
<H1>Time Shop Inc. has been the foremost provider of Swiss watches</H1>
Since 1967, Time Shop Inc. has been manufacturing Swiss precision watches for buyers and time piece collectors around the world. Founder John Schmit who... Please browse through our selection of Swiss watches.</P>
Забелязваме че текст линка сега е внедрен в четлив паре
аграф, но не взима мястото на друг ключово отношение в параграфа. Търсачките харесват това. Ние все още имаме нужда от Меню за да давигиране, което ще съдържа същите линкове.
Сега ще обясним добрата навигация за посетителите и за ботовете на търсачките.
Всяка "важна" страница на сайта ти трябва на води към всяка "важна" страница от твоят сайт. Ето какво имам предвит. Първо, "важен" се отнася за страници (примерно), които не съдържат "благобаря ти страница" след като направиш покупка или прибавиш нещо. Страници като тези само едно предназначение, и така не би искал да водиш директно към тези страници (но водете от тях към посетителите ти). Ако всяка важна страница на сайта ти следва това, търсачките (роботите им) нямат да имат проблеми с индексирането на сайта ви.
Тази диаграма показва добра линк структура:
SEO трикове - Структурата на линковете е важна част за оптимизажията за търсачките.
> Статичен линк (текст) немю е важно и лесно за построяване.
Ето пример за статичен линк до динамична страница :
И така нека започнем с статични текст линкове.
Ето пример:
My Link Text
Това е достатъчко основно. Сега би трябвало отново да прибавиш ключови фрази в авторският текст, водещ до сходна страница.
Ето добър пример:
browse through our large selection of Swiss watches
Линк текста трябва де е същият като заглабието на страницата, към която отива линка, и има ключова граза. Това много ще помогне за SEO-то. Ако търсиш каквото и да е в Google, ще забележете че търсените ключови периоди са подчертавани като тези на ключовите периоди 'пропълзявани" от линка, който е в текста на главната страница. Което значи че именуването на линковете в текста е от значение. Предлагам поставянето на ключовите думи/фрази 3-5 пъти в текст линк (с 15- 25 изходящи линкове ) С други думи, 1 път за всеки 5 линка.
Сега нека да видиме по какъв начин да осъществим линковете в тялото на текста ви.
Пример:
<H1>Time Shop Inc. has been the foremost provider of Swiss watches</H1>
Since 1967, Time Shop Inc. has been manufacturing Swiss precision watches for buyers and time piece collectors around the world. Founder John Schmit who... Please browse through our selection of Swiss watches.</P>
Забелязваме че текст линка сега е внедрен в четлив паре
аграф, но не взима мястото на друг ключово отношение в параграфа. Търсачките харесват това. Ние все още имаме нужда от Меню за да давигиране, което ще съдържа същите линкове.
Сега ще обясним добрата навигация за посетителите и за ботовете на търсачките.
Всяка "важна" страница на сайта ти трябва на води към всяка "важна" страница от твоят сайт. Ето какво имам предвит. Първо, "важен" се отнася за страници (примерно), които не съдържат "благобаря ти страница" след като направиш покупка или прибавиш нещо. Страници като тези само едно предназначение, и така не би искал да водиш директно към тези страници (но водете от тях към посетителите ти). Ако всяка важна страница на сайта ти следва това, търсачките (роботите им) нямат да имат проблеми с индексирането на сайта ви.
Тази диаграма показва добра линк структура:
SEO трикове - Структурата на линковете е важна част за оптимизажията за търсачките.
> Статичен линк (текст) немю е важно и лесно за построяване.
Ето пример за статичен линк до динамична страница :
Последно редактирано от модератор: