поръчката за клипа е спечелена от консорциум, чийто екип е в Лондон.
Случва се и такова нещо...
"В момента сверяваме картите"
Понеже съм работил преди в този сектор на 3д визуализациите и пост продукцията имах малко студио, спокойно мога да ви кажа, че това е грешка от кратките срокове - няма нужда от полиризирания
Всички, най-касови филми са пълни с грешки и гафове, а вие тука го обърнахте пак на политики, щото явно не са ренднали някой лейр при анимацията
БТВ те чужденците така или иначе не знаят де е БГ, пък камоли на карта да я намерят. Хубавото е че в новия клип на агенцията всичко е оправено
bulshit
Нищо не ги оправдава
Качествената работа се изпипва до най-малкия детайл
А тази грешка съвсем не е малка
На теория така на практика не е така почти във всички случаи Нали ти каза всички касови и качествени филми са пълни с грешки, това че не си ги видял не означава че ги няма Както и сега някой видял липса малка част и веднага се раздухва като политическа новина
4 милиона за тая простотия?!?
На теория така на практика не е така почти във всички случаи Нали ти каза всички касови и качествени филми са пълни с грешки, това че не си ги видял не означава че ги няма Както и сега някой видял липса малка част и веднага се раздухва като политическа новина
Вие, тука, нещо ви е, много весело, разпущили сте се, критикувате, цял изпълнителен директор, на агенция, а вие?Борислав Стефанов, изпълнителен директор на агенцията.
По думите му тя е съгласувана с над сто човека, между които – икономисти, финансисти, пиари.
Стефанов се възмути, че студентите в „Харвард” са приветствали появата на рекламния клип, а в България „се чудят за какво да се хванат”.
Вие, тука, нещо ви е, много весело, разпущили сте се, критикувате, цял изпълнителен директор, на агенция, а вие?
Че и срещу над сто човека, роптаете, и попържате, де се намирате вие бре! Е и харвардци, хвалят работата, а вие?!