Умно е правилния вариант тук.
Лично аз бих инвестирал в SEO - съдържание, статии по авторитетни сайтове, форуми, блогове. Следвано от AdWords - Search, ако тръгне добре (и дори с малко) Display мрежата, мобайла, след това поглеждам към социалните мрежи - Facebook, ако е за тук, а навън - включвам Pinterest, Google+, рядко Linkedin и Twitter.
След тези канали, ако е останал някакви средства - изкупувам реклама по малките сайтове - банер предимно. А ако ми е по темата (което преди всичко гледам да е така) и някоя друга статия. И това ти е играта. Няма някаква точна формула, защото за един бизнес работи едното, за друг друго.
Примерно за онлайн магазин SEO и Social си е супер, AdWords може да не му даде резултата, който търси.
Но ако питаш мен - включи и някакво партньорство. Може да звучи фри, но ти даваш ресурс от себе си, което в доста случаи не е фри, щом се лишаваш от него. Партньорството с големи сайтове и събития също ще ти гарантира добър брандинг и директен трафик, ако правилно се позиционираш при партньора си.