И да използвам момента отново да подчертая предимствата на анимираните банери и в частонст на HTML5 банерите:
1. На един анимиран банер може да се помести много повече информация отколкото на статичен, по-атрактивен е и по-забележим(е, ако ползвате адблокер няма как да се насладите
), дори може да се направи и забавен, ако се вкара интерактивност.
2. По- ефективен е понеже за парите които сте платили за реклама предоставяте повече информация, тоест повече реклама за по-малко пари.
3. HTML5 е по-лек от гиф анимацията, буквално в 150kb каквото е ограничението на adwords примерно може да поберете голямо количество информация.
Няма нужда да споменавам, че качеството на изображенията е по-добро от гиф, все пак гиф има ограничения в цветово отношение 256 цвята и въпреки това анимация с продължителност 5 секунди може да е над 5Mb, което е адски много.
Имайки предвид горепосоченото, HTML5 банерите са един от най-ефективния след видеото разбира се начини за реклама.
Видеорекламата след секунди може да я прескочиш обаче, а тук ако нямаш блокери,( а повечето птребители нямат) тя си върви и освен това ако е позиционирана правилно и анимацията е плавна и ненатрапчива човек може спокойно да си разглежда и чете нещо друго, тоест няма това досадно ангажиране на вниманието на всяка цена.