Моето мнение е, че нещата трябва да си останат каквито са си. Цената си се регулира сама на чисто пазарен принцип. Аз направих един конкурс за 50 лева и останах крайно доволен от продукта, които получих. Включително имаше още няколко предложения, които не спечелиха, но също бих използвал.
Всеки дизайнер сам следва да си направи преценката дали цената, която се предлага покрива разходите, които е направил и ще спечели ли нещо отгоре, с оглед и на това, че не е сигурно, че ще победи. В сферата, която работя и аз не се хвърлям на всяко предложение, само и само да се работи нещо. Преценяваш прихори, разходи, рискове, възможности и ако сметката излиза участваш/приемаш. Някой работел за много ниски пари - ОК, това почти сигурно ще рефлектира върху крайния продукт. Клиентът да му мисли...
Хората, които пускат конкурси с времето сами ще разберат, че за да получат добър резултат ще трябва да се бръкант по-дълбоко. И защо да няма стока за всички - имаш малък бюджет, има дозайнер, който въпреки това ще направи лого. Колко ще е добро то вече е субективно. Искаш лого за 1000 лв., добре нека има и такава ниша, не виждам нищо лошо.
Иначе няма как да накарате купувач, който много харесва даден телефон и може да си го купи за 500 лв., да даде 700 само защото 500 лв. са прекалено малко.
Чакам момента, в който следващия предприемач ще каже, че трябва ние да си плащаме, за да участваме.
То не стига, че се упражнявате на наш гръб, че и пари искате