От: Анкета с награди - Как бихте похарчили 1000лв месечно за реклама на онлайн магази
Онлайн рекламата е неефективна точно защото е евтина. Не случайно преди време са казали "Не съм толкова богат, че да купувам евтини неща". Ако искаш нещо истинско, то трябва да му платиш реалната цена. Ако се тарикатиш и гледаш да минеш метъра, тогава просто ще си дадеш жълтите стотинки и ефективност 0,000000000000000001%.
Моята препоръка също е офлайн реклама. Най-добре по вестници и списания. Е, в последно време почти никой не чете, но в едно списание на тема за дом/семейство можеш лесно да пробуташ реклама. Там биха се заинтересували от твоя магазин (до колкото си спомням, преди около десетина години точно чрез списания и чат-пат вестници се наложиха на пазара сегашните големи български сайтове) Като видят рекламата в списанието, ще се сетят, че им трябват крушки, ще влезат в сайта, ще разгледат, ще си харесат, ще се обадят по телефоните и уж онлайн бизнес, а договорката и разплащането ще си стане напълно офлайн, т.е. по начин вече познат, следователно - удобен.
Браво за магазина с крушките и успех. Остави останалите да се опитват да си правят по една продажба на месец, а ти си наложи магазина в писмената медия. Там е умерено евтино (но не и по 1ст за хиляда показвания), а аудиторията е таргентирана, тъй като списанията си имат постоянна аудитория с конкретни интереси за разлика от болшинството сайтове в мрежата, чиите 80-90% от посещенията са хаотични, т.е. от търсачките (казано с прости думи, едва 10-20% от посетителите на повечето сайтове са гарантирано полезни).