Относно ваучарите, когато четем заглавия от рода на Интернет рекламата в САЩ с ръст от 20%, примерно, трябва да имам предвид, че този ръст е на база някой друг изкуствено стимулиран рекламодател, който уж му е free, пък за разлика от конкуренцията си дава двойно или тройно повече, като естествено Google си мие ръцете с ауторитито на акаунта и релевантност на лендинг пейджа. Няма лошо, но някак си не изглежда като да си платиш колкото другите, че и повече, а да ядеш дървото. За това и всеки търси ваучъри, пробва и бега. Или поне повечето.
Ако трябва да бъда честен, могат да ги ударят във всяко едно направление на техния бизнес. Въпрос на желание е. Като гледам какви идиотски PR-и излизат последно време, чак се чудя за какво четем по книгите за тези бизнеси и защо ни ги дават за пример. Да големи ми, безспорно, ама едните съдели другите за 20 патента, четвъртите не изпълнили условията на петите и некви ей такива глупости, които са колкото сериозни, толкова и аматьорски. Последният черен PR беше как Apple укривала данъци. Не знам колко е истина. Не ме интересува. Въпросът е, че нямаме чак толкова компании за пример, както всеки си мисли.
Тео, той и въздуха, който дишаме е фри, ама когато някой тарикат започне да дими до теб и група непушачи, леко те засяга. Същото е и с интернет. Да, може и да не я ползваме, ако това малко късно го разбираме. Ако бяха сложили едно слоганче в началото си, че ще го играят мръснишката, както правят, нямаше да гролнат така бързо. Щяха да си заминат като всички други. Нормално. Но нали правят добро, та няма да е лошо поне в това леко да се вместват.
Ама леко, нали?