apostol
New Member
ИСТИНАТА ЗА ПАРТНЬОРСКИТЕ ПРОГРАМИ
В началото на месец март 2007 сайтът Е-consultancy.com публикува резултати от изследването „UK Affiliate Census Report, January 2007”. То съдържа интересни демографски данни за уеб мастери, занимаващи се с така наречените партньорски програми, станали повече известни като аffiliate маркетинг.
Ето и резултатите от това проучване:
Възраст, образование и семейно положение на Уеб партньорите:
- Възрастта на Уеб партньорите в Англия е най-различна. Най-много има в диапазона 31-40 г. (34 %), последвани от по-младите 21-30 г.(26 %).
- Преобладаващата част от Уеб партньорите са мъже (83 %).
- 68 % от Уеб партньорите са семейни или имат постоянен партньор.
- 46 % от Уеб партньорите имат деца.
- Едва 36 % от Уеб партньорите живеят в Лондон.
- По-малко от половината Уеб партньори имат завършено висше образование.
Работно време:
- 27 % от Уеб партньорите твърдят, че аffiliate маркетингът е тяхна професия и основна работа.
- 73 % се занимават с аffiliate маркетингът в свободното си време.
- От тези 27 %, които се занимават целодневно с аffiliate
маркетинг, 25 % работят най-малко по 10 часа на ден.
Доходите:
- Едва 12 % от анкетираните Уеб партньори твърдят, че Affiliate маркетингът е основният им източник на доходи.
- Половината от всички Уеб партньори (49 %) печелят по-малко от 500 лири годишно от affiliate маркетинг.
- 61 % от Уеб партньорите, които се занимават целодневно с аffiliate маркетинг, печелят около 20 000 лири годишно (със суми от този порядък в Англия не може да се поддържа елементарен жизнен стандарт) .
- 10 % от Уеб партньорите, които се занимават целодневно с аffiliate маркетинг, са спечелили повече от 750 000 лири през изминалата 2006 година.
Това проучване е много показателно. От него става ясно, че партньорските програми малко или повече са си слугинаж, измекярска работа. Те не могат да бъдат окачествени като сериозен Интернет бизнес. С някои изключения, разбира се, които в крайна сметка потвърждават правилото…
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
В началото на месец март 2007 сайтът Е-consultancy.com публикува резултати от изследването „UK Affiliate Census Report, January 2007”. То съдържа интересни демографски данни за уеб мастери, занимаващи се с така наречените партньорски програми, станали повече известни като аffiliate маркетинг.
Ето и резултатите от това проучване:
Възраст, образование и семейно положение на Уеб партньорите:
- Възрастта на Уеб партньорите в Англия е най-различна. Най-много има в диапазона 31-40 г. (34 %), последвани от по-младите 21-30 г.(26 %).
- Преобладаващата част от Уеб партньорите са мъже (83 %).
- 68 % от Уеб партньорите са семейни или имат постоянен партньор.
- 46 % от Уеб партньорите имат деца.
- Едва 36 % от Уеб партньорите живеят в Лондон.
- По-малко от половината Уеб партньори имат завършено висше образование.
Работно време:
- 27 % от Уеб партньорите твърдят, че аffiliate маркетингът е тяхна професия и основна работа.
- 73 % се занимават с аffiliate маркетингът в свободното си време.
- От тези 27 %, които се занимават целодневно с аffiliate
маркетинг, 25 % работят най-малко по 10 часа на ден.
Доходите:
- Едва 12 % от анкетираните Уеб партньори твърдят, че Affiliate маркетингът е основният им източник на доходи.
- Половината от всички Уеб партньори (49 %) печелят по-малко от 500 лири годишно от affiliate маркетинг.
- 61 % от Уеб партньорите, които се занимават целодневно с аffiliate маркетинг, печелят около 20 000 лири годишно (със суми от този порядък в Англия не може да се поддържа елементарен жизнен стандарт) .
- 10 % от Уеб партньорите, които се занимават целодневно с аffiliate маркетинг, са спечелили повече от 750 000 лири през изминалата 2006 година.
Това проучване е много показателно. От него става ясно, че партньорските програми малко или повече са си слугинаж, измекярска работа. Те не могат да бъдат окачествени като сериозен Интернет бизнес. С някои изключения, разбира се, които в крайна сметка потвърждават правилото…
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ