Здравейте Колеги. Реших да внедря системата на големите компании за фронт и бек-енд продукти при извършването на продажби. Но от юридическа гледна точка ми се струва малко несигурна идеята. И ето каква е тя:
Бизнеса е магазин за часовници. Последните месеци човекопотока е слаб. Конверсията е висока - над 70% от клиентите, влезли в магазина си купуват продукт. Проблем: влизат малко хора. Причина: магазинът не е популярен, понеже е нов. Традиционната реклама се пренебрегва. И ето решението:
Предлагам безплатно обслужване на стария часовник на клиента - смяна на батерия и почистване(стойността на батерията и услугата не се заплащат). Единственото изискване е докато работя за 2 минути клиента да разгледа витрините(защото като чака няма какво да прави). Голяма вероятност след това ще си купи нещо от мен. В най-лошия случай ще натрупам опит при разглобяването на часовници.
Обаче в същото време "крада" бизнеса на местните часовникари, които вземат 2+лв. за батерия + 1лв. за смяна. Въпрос: Могат ли да изявят някакви претенции, че върша всичко това безплатно?
Бизнеса е магазин за часовници. Последните месеци човекопотока е слаб. Конверсията е висока - над 70% от клиентите, влезли в магазина си купуват продукт. Проблем: влизат малко хора. Причина: магазинът не е популярен, понеже е нов. Традиционната реклама се пренебрегва. И ето решението:
Предлагам безплатно обслужване на стария часовник на клиента - смяна на батерия и почистване(стойността на батерията и услугата не се заплащат). Единственото изискване е докато работя за 2 минути клиента да разгледа витрините(защото като чака няма какво да прави). Голяма вероятност след това ще си купи нещо от мен. В най-лошия случай ще натрупам опит при разглобяването на часовници.
Обаче в същото време "крада" бизнеса на местните часовникари, които вземат 2+лв. за батерия + 1лв. за смяна. Въпрос: Могат ли да изявят някакви претенции, че върша всичко това безплатно?