ktomov
Premium
Ей така, не се заяждам. Когато нещо не е редно да се прави човек има право да се изкаже и да изрази недоволство. Ако ти обичаш да те залъгват и да не изпълняват обещаното, аз не съм като теб. Те сигурно и от Плесио ще кажат, че не съм бил коректен, защото исках да върна рам памет и се опитаха да ме убедят, че не можело. Я да видиш като споменах КЗП как веднага стана номера. Професионална етика вика :lol:
Не виждам залъгване и неизпълнение на обещанията от страна на хостинг компанията. Клиента е получил това, което му е обещано. Ще ме обориш ли или?
И впрочем Алан е прав. В интерес на истината много се набиваш на очи в подобен род теми. Лошото е, както и преди съм ти казвал, че вместо да направиш градивна критика, започваш с неща от сорта на - ама как може така, неправилно конфигурирани сървъри, смени това, смени онова .. На моменти наистина прекаляваш
В случая r.stefanov е прав. Ония щом са обещали, че ще правят бекъпи, значи трябва да правят. И да ги има при нужда.
Въпрос: Получил ли е бекъп? Отговора е да!
Въпрос: Има ли някъде упоменато колко често правят бекъпи, които предоставят на клиентите си? Отговора е не!
Извод - като искате ежедневен бекъп, свържете се по телефон/имейл или каквото там желаете средство с компанията и питайте.