lqllqlq
Well-Known Member
Получавам мейл с всички реквизити на СХ, в който патетично ми съобщават, че успешно съм си платил с картата си за поръчка. Да, но аз поръчка не съм правил. Сещате се колко весело ми става, нали? 4 обаждания, всеки път 4-6 минути слушане на тъпа музика, оператор не вдига. Междувременно идва още един такъв мейл и още един, а онази ми повтаря, че операторите се цепят от бачкане и няма кой да ми вдигне...
20-та минута и о, боже! Човешки глас! Обяснявам, питам, а отсреща с най-великанското спокойствие ми казва: Да, знаем. Извинете!
WTF?!? :shock:
Те знаели за проблема и много съжалявали!
Добре де, това хостинг компания ли е или зарзаватчийница?! Трудно е да пуснат един мейл с 5 изречения ли? Не знам кой как гледа на подобно нещо, но за мен не е весело да получавам известие след известие за поръчки, които са минали, за услуги, които не съм купил или поръчал, а още по-малко съм платил с карта. При това успешно!
Все се въздържам по теми за Суперхостинг, ама тоя път ще си изхейтя:
Това, уважаеми Суперхостинг, е мега-гига тъпотия! Хостинг компания с претенции на пазара трябва не само да разгъва винили по разни семинари и да раздава химикалки, но и да е отговорна към клиентите си. Още по-отговорна към плащанията. Не за друго, а защото парите за винилите идват от плащанията. А като по-голямата част от потенциалният ви контингент ние плащаме с карти. И правейки го очакваме малко повече отговорно отношение. А то нито е трудно, нито е нещо свръх. На всички се случват проблеми, но е важно какво правят в ситуацията. Във вашият случай - нищо.
Мега пробита история! Супер разочарование!
20-та минута и о, боже! Човешки глас! Обяснявам, питам, а отсреща с най-великанското спокойствие ми казва: Да, знаем. Извинете!
WTF?!? :shock:
Те знаели за проблема и много съжалявали!
Добре де, това хостинг компания ли е или зарзаватчийница?! Трудно е да пуснат един мейл с 5 изречения ли? Не знам кой как гледа на подобно нещо, но за мен не е весело да получавам известие след известие за поръчки, които са минали, за услуги, които не съм купил или поръчал, а още по-малко съм платил с карта. При това успешно!
Все се въздържам по теми за Суперхостинг, ама тоя път ще си изхейтя:
Това, уважаеми Суперхостинг, е мега-гига тъпотия! Хостинг компания с претенции на пазара трябва не само да разгъва винили по разни семинари и да раздава химикалки, но и да е отговорна към клиентите си. Още по-отговорна към плащанията. Не за друго, а защото парите за винилите идват от плащанията. А като по-голямата част от потенциалният ви контингент ние плащаме с карти. И правейки го очакваме малко повече отговорно отношение. А то нито е трудно, нито е нещо свръх. На всички се случват проблеми, но е важно какво правят в ситуацията. Във вашият случай - нищо.
Мега пробита история! Супер разочарование!