Бихте ли купили продукт с необратимо нарушена опаковка?

Бихте ли купили нов продукт с необратимо нарушена опаковка?


  • Общо гласове
    26
От: Бихте ли купили продукт с необратимо нарушена опаковка?

Офлайн магазин за домашни потреби : 90-95% от клиентите нямат проблем с нарушена опаковка (смачкана кутия, мокра и т.н.)
Проблемът идва ако е за подарък, тогава пък 90% не го искат, а 10% го взимат и отиват да им го опаковат в книжарницата.
Не са с точност тези проценти, просто от наблюдение. Но тук говорим за евтини домашни потреби, тостери на китайски марки от по 20 лева и т.н.
При тостер за 100 лева на тефал, бош и т.н. е нормално процента на клиентите които нямат проблем с опаковката а падне.

Точно преди две седмици си купих тиган за 100 кинта, с нарушена опаковка, по-точно - без опаковка, ама то и девойката беше една сладурана дето не можела да намери къде е кутията. Аз купувам тигана, не картона, тъй че ми е все тая, даже се радвам ако не се занимавам с картончета и кашончета за боклука.

Много зависи от продукта и предназначението му. Нов телевизор, лаптоп, хладилник и прочие си вземам и без опаковката, стига да редовен продукта. Но все пак, както каза partytime - на тв-то опаковката му е важна, даже някой ми беше казвал за клаузи да се пази опаковката, за да важи гаранцията.

Преди няколко години имаше едни пичове, жепейци, на гара с митница. Редовно смъкваха я пералня, я ТВ, я монитор от вагоните. Никой не търсеше липсите (казваха че фирмите били наясно с подобни "транспортни" загуби), нито пък някой го интересуваше, че опаковката била нарушена :D

А КЗП да го духнат - прекалено много права на потребителите не значи по добро обслужване, не може всички продукти и всички опаковки да са под един знаменател, съща както не е правилно да се набива, че той, потребителя винаги е прав. Е, да де, ама не винаги е прав. Имам един приятел дето го мързи да чете етикети с цени, условия и прочие, а впоследствие постоянно се разправя с управители и все чака някой отнякъде да му върне пари, да му смени стока и т.н. В 80% от случаите си е виновен той, че е като зомби и не гледа какво слага в количката с покупките. Ако беше на мястото на блинки щеше да я купи тая фоторамка без окото му д амигне и после щеше да им стъжни живота в техномаркет докато му я сменят :)
 

Горе