Българските хостинг компании на световно ниво,че и повече.

От: Българските хостинг компании на световно ниво,че и повече.

Google имат сървъри дори в България. Така че не знам откъде мерят скоростта. Може да мерят от тези сървъри, може да мерят от европейски център, може да мерят от американски. Измерването може дори да не се прави от същия бот който индексира съдържанието. Някой от seo специалистите във форума, ако има информация как и откъде се мери скоростта на сайта, да каже. Мисълта ми беше че откъдето и да мерят, голямото забавяне ще е преди информацията да напусне сървъра, а не по трасето. Ако сайта има много плъгини и не дай си боже и да тегли информация от трети сайт, или ако сървъра е претоварен, ще се забави доста преди да тръгне от сървъра. Веднъж като тръгне, следващото забавяне може да е свързано с това дали сървъра е gzip-нал / deflate-нал html кода - ако не е, ще са нужни няколко пъти повече пакети за да се превози съдържанието и ще е съответно по-бавно.

Местоположението на сървъра не би трябвало да е от особено значение за скоростта (освен при видеострииминг примерно). Но има значение за съдържанието - ако сайта е предназначен за американски потребители, ще се класира по-добре в Google ако се хоства на сървър в САЩ. И съответно обратното важи за български сайтове.
 
От: Българските хостинг компании на световно ниво,че и повече.

Те мерят TTFB - Time To First Byte - времето от HTTP request-а на браузъра до получаването на първия байт на HTTP response на сървъра. Това включва всичко - забавянето на изпращането на заявката до сървъра, генерирането на съдържанието (разбирайте mysql заявки, изпълнение на php и т.н.), изпращането на отговора до потребителя. Този фактор се преекспонира прекалено много с надеждата, че ще доведе до по-добро класиране. Все едно Google да ти казват как да си наредиш дизайна на сайта за по-добър UX. Все ми се струва, че трябва да се гррижат повече за релевантността на резултатите, които вади търсачката и съответно сервираното съдържание, а не толкова за user experience на сайта Х примерно.

Един по-малко известен факт за компресията е, че вдига времето за генериране на html-а, който ще се сервира на потребителя (освен ако нямате кеш копие, генерирано предварително). В прав текст - използването на gzip увелиява TTFB . Интересно е, че google го препоръчват като начин за подобряване на скоростта на зареждане.

Това заиграване от страна на съпорта със site-related проблеми на местния пазар е адски опастно. Измества фокуса на фирмите от качеството на услугата (хостинг), към качеството на добавена стойност. Когато системните администратори започнат да се занимават само с хакнати сайтове и програмни несъвместимости това може да доведе до влошаване на основната услуга. Защо се прави ?!? - за да се намалят лошите последици. Пример:

1. Акаунт Х ползва неактуална или нулирана версия на CMS , тема, компонент, добавка и прочие. Бива компрометиран и се почва разпращане на спам. Да, доставчиците имат ограничения за боря на изходящите мейли на час, но поне 100 бройки са излетели вече, а за антиспам филтрите на google, hotmail и yahoo са достатъчни и десетина мейла. Това автоматично рефлектира върху останалите потребители на сървъра, които нямат вина и поставя доставчика в неизгодна позиция.

2. Акаунт X ползва неактуална или нулирана версия на CMS , тема, компонент, добавка и прочие. Бива компрометиран и са качени phishing материали. От Bank Of Americca (примерно) пишат на колокационния център с IP адреса и от там ти поставят ултиматум - "След 24 часа сървъра спира" . Ако не се почистят бацилите, това пак ще доведе до прекъсване на услугата и на други потербители, които нямат вина и доставчика пак е в неловка ситуация.

Мога да изброявам такива ситуации докато пуберите тук във форума направят години за пенсия. Всеки ден е надлъгване с руски, китайски, пакистански спамери, кракери и т.н.
 
Последно редактирано:
От: Българските хостинг компании на световно ниво,че и повече.

По света оправянето на заразени и хакнати сайтове е отделна услуга, и то не е от евтините. Как се оправят администраторите в България с Акаунти Х+1 незнам - може би не спят. БГ хостинги са рай за новобранците защото има кой да ходи след тях да им оправя творенията.

SoulReaver, в 95 % от случаите на запад хостинг доставчиците при проблем със сайта/хакинг, фишинг и т.н./ ти дърпат шалтера и като се усетиш че нещо те няма в нета започваш с молбите да и пуснат достъп до сайта.

Ако случайно си на почивка и пропуснеш новината за "фишинг партито" в сайта ти понякога следват и телефонни позвънявания от едни БГ служби понеже Bank Of Americca (примерно) въобще не обича фишинга и съответно уведомяват когото трябва.
 
От: Българските хостинг компании на световно ниво,че и повече.

@biks, съгласен съм, че един голям процент от хостинг компаниите на запад просто отсвирват хакнатите, но има и такива, които им обръщат внимание и се стараят да ги оправят. Най-малкото могат да върнат работещ бекъп, да изчистят някой заразен файл и да му помогнат с някакви насоки как да предотврати подобни неща. Все пак до известна степен всичко зависи от конкретния клиент или проблем.

Ако са ти качили фишинг по принцип е редно съпорта на хостинга да уведоми клиента и да го премахне (или дата центъра да сигнализира на съпорта ако при тях има данни че има фишинг и т.н). Всичко малко или много зависи от изградените практики и това до колко всеки си гледа сървърите и се грижи да няма такова съдържание.
 
От: Българските хостинг компании на световно ниво,че и повече.

По света оправянето на заразени и хакнати сайтове е отделна услуга, и то не е от евтините. Как се оправят администраторите в България с Акаунти Х+1 незнам - може би не спят. БГ хостинги са рай за новобранците защото има кой да ходи след тях да им оправя творенията.

SoulReaver, в 95 % от случаите на запад хостинг доставчиците при проблем със сайта/хакинг, фишинг и т.н./ ти дърпат шалтера и като се усетиш че нещо те няма в нета започваш с молбите да и пуснат достъп до сайта.

Ако случайно си на почивка и пропуснеш новината за "фишинг партито" в сайта ти понякога следват и телефонни позвънявания от едни БГ служби понеже Bank Of Americca (примерно) въобще не обича фишинга и съответно уведомяват когото трябва.

Е как да се справят, на колене с пълна уста, стандартно :)
 
От: Българските хостинг компании на световно ниво,че и повече.

От доста време се замислям да си преместя повечето сайтове в българска компания заради съпорта и добрите условия, че много нерви потроших за да чакам по 2 дена за отговор при проблем... Като гледам тук всичко се решава почти моментално и помощта е професионална,което си е направо 6ца от тотото. Интересно ми е само защо при нас толкова ограничават дисковото пространство и донякъде трафика, на запад се скъсват да рекламират с тва unlimited макар и да не е много вярно.
 
Последно редактирано:
От: Българските хостинг компании на световно ниво,че и повече.

От доста време се замислям да си преместя повечето сайтове в българска компания заради съпорта и добрите условия, че много нерви потроших за да чакам по 2 дена за отговор при проблем... Като гледам тук всичко се решава почти моментално и помощта е професионална,което си е направо 6ца от тотото. Интересно ми е само защо при нас толкова ограничават дисковото пространство и донякъде трафика, на запад се скъсват да рекламират с тва unlimited макар и да не е много вярно.

Може и да пишат Unlimited, но не е. Обикновено имаш или лимит за процесорно време/натоварване или брой на файлове. Никога не взимай план, който "уж" е неограничен. Такова животно нЕма.

Колкото до хакнатите сайтове - не е лесно да се разграничи кога е виновен хоста и кога клиента. И в двата случая използването на стар софтуер е недопустимо. Не може ти да ползваш joomla 1.3 (примерно) да обвиняваш хоста и да искаш да нямаш ядове. Вече ако сървърите са кофти конфигурирани трябва да те наведе на мисълта просто да си търсиш друг провайдер. Да се спори със съпорта е излишно, на тях не им дреме.
 
От: Българските хостинг компании на световно ниво,че и повече.

И къде викате се намират сърварите на гугльо :) Интересува ме също и кой ги поддържа :twisted:
 
От: Българските хостинг компании на световно ниво,че и повече.

мантодеус, защо скри инфото за базата данни от 20 ГБ :D . Обикновено базите данни влизат в дисковото пространство, но дори и да не влизаха 20 GB database си е прекалено за споделен хостинг. Не ми се мисли как се изпълняват заявките в нея и колко време отнема да се бекъпне :) Ако и оптимизираш размера до 1 GB може да се вмести спокойно в нормален хостинг акаунт.
 
От: Българските хостинг компании на световно ниво,че и повече.

Аз имам хостинги на много чуждестранни сървъри и мога да споделя, че там услугата е на ужасно ниско ниво! Имал съм си работа с ipage, hostgator, netfirms и още 5-6 по малки провайдъра - не струват! БГ компаниите са много, много по качествени. Жалко, че повечето от тях не предлагат сървъри извън БГ...
 
От: Българските хостинг компании на световно ниво,че и повече.

мантодеус, защо скри инфото за базата данни от 20 ГБ :D . Обикновено базите данни влизат в дисковото пространство, но дори и да не влизаха 20 GB database си е прекалено за споделен хостинг. Не ми се мисли как се изпълняват заявките в нея и колко време отнема да се бекъпне :) Ако и оптимизираш размера до 1 GB може да се вмести спокойно в нормален хостинг акаунт.

Никой не отговори и намерих сам каквото ме интересуваше, реших да не губя времето на хората :) Проблема е че няма много оптимизиране такъв сайт, най-много 3-4 гб да смъкна и пак си е остава проблема. Лошото е че не докарва все още близки приходи да си покрие един ВПС или нещо по-добро... В интерес на истината заявките вървят много добре, но за бекъпа си прав - заминават няколко часа, а без ssh забрави да буташ каквото и да е. Ползвах hostgator и всичко беше ок, понякога пращаха предупреждение, че изяжда процесорното време и рам-а, но никога не са ме спирали изцяло. За дисковото пространство нямаше проблем, вътре имаше още една дузина сайтове. Стана лошо че бях извън страната и изтървах черния петък и сега искат една торба с пари...

Минал съм през lunarpages, hostgator, dreamhost, ipage и т.н., и последните два ако ги избягвате живота ви ще е много по-хубав. Крокодила е добър хост като цяло в сравнение с всички останали. Наясно съм че няма unlimited при shared, но ако нацелиш сървър да не е претъпкан някой път ти отпускат малко повече от споменатото. Абе най-добрия хост си е localhost-а ама ... :D
 
От: Българските хостинг компании на световно ниво,че и повече.

:-/ при база 20 ГБ ако не може да покрие разходите на VPS, можеш спокойно да го зарежеш като проект.
 

Горе