Здравейте ,
Купих си нещо от Ebay.com на 18.09.2012г. , но не съм е получил. Сумата е малка (15 $), но защо пък да ме правят на .............Изчетох много информация във форуми как да процедирам в този случай но не разбрах едно нещо: Къде трябва да отворя диспут? В Ebay или PayPal ? Или и на двете места? Вече писах оплакване в Ebay - Customer Support - Resolution Center - cases. Това достатъчно ли е или трябва и в PayPal да отворя диспут. Сигурно въпроса ми ще се стори странен на знаещите от Вас но като не съм изпадал в подобна ситуация ....... Специално заради това се регистрирах тук а и да не пропусна 45 дневния срок. Благодаря предварително за отговора Ви!
Купих си нещо от Ebay.com на 18.09.2012г. , но не съм е получил. Сумата е малка (15 $), но защо пък да ме правят на .............Изчетох много информация във форуми как да процедирам в този случай но не разбрах едно нещо: Къде трябва да отворя диспут? В Ebay или PayPal ? Или и на двете места? Вече писах оплакване в Ebay - Customer Support - Resolution Center - cases. Това достатъчно ли е или трябва и в PayPal да отворя диспут. Сигурно въпроса ми ще се стори странен на знаещите от Вас но като не съм изпадал в подобна ситуация ....... Специално заради това се регистрирах тук а и да не пропусна 45 дневния срок. Благодаря предварително за отговора Ви!