Бюджети за реклама във Facebook

Отарям тази тема, защото е безкрайно интересна за мен. И по-точно ме интересува обмяна на информация относно месечните бюджети за реклама във Facebook.
• Забелязвате ли,че напоследък разходите за реклама във Facebook се повишиха доста а резултатите се запазиха ?
• Има ли други рекламодатели, който са забелязали същите промени ?
 
Напълно нормално и тенденцията ще се запази. Пазара се развива, рекламодателите се увеличават. Повече рекламодатели = по-скъпа реклама, няма как.

Какво да правим тогава ще кажеш :) Еми, оптимизираш рекламите, аудиторията, подобряваш си маркетинга по страниците. Експериментираш с много реклами, като увеличаваш бюджета на успешните и спираш неуспешните. Има начини, ама си е голяма играчка и пари. Така или иначе ще оцелеят само най-добрите, който не се адаптира отпада.

Мога да ти препоръчам да не гледаш колко ти е цената на клик, а колко ти е цената на продажбата. В повечето случаи, цената на клик ти е много ниска, а цената на продажба висока. Ако си направиш нещата правилно, цената на клик може да ти е много висока, а цената на продажба много ниска. Разбира се, има го варианта ниска цена на реклама и ниска цена на продажба, ама за съжаление рядко се случва :) Та искам да кажа да не се вглъбяваш толкова в цената на рекламата, а в резултатите.
 
Напълно нормално и тенденцията ще се запази. Пазара се развива, рекламодателите се увеличават. Повече рекламодатели = по-скъпа реклама, няма как.

Какво да правим тогава ще кажеш :) Еми, оптимизираш рекламите, аудиторията, подобряваш си маркетинга по страниците. Експериментираш с много реклами, като увеличаваш бюджета на успешните и спираш неуспешните. Има начини, ама си е голяма играчка и пари. Така или иначе ще оцелеят само най-добрите, който не се адаптира отпада.

Мога да ти препоръчам да не гледаш колко ти е цената на клик, а колко ти е цената на продажбата. В повечето случаи, цената на клик ти е много ниска, а цената на продажба висока. Ако си направиш нещата правилно, цената на клик може да ти е много висока, а цената на продажба много ниска. Разбира се, има го варианта ниска цена на реклама и ниска цена на продажба, ама за съжаление рядко се случва :) Та искам да кажа да не се вглъбяваш толкова в цената на рекламата, а в резултатите.
Именно за цената на продажба говоря, нямам база за сравнение и не мога да преценя дали моята е висока или ниска. Не знам клоко е нормалния % от стойността на продукта !
 
Значи с един и същ бюджет правиш по-малко продажби, това ли е? Никой не може да ти отговори защо така става, освен ти сам да си отговориш. Може конкурент с по ниски цени да се е появил, може сезонност да има продукта, може нагласите за пазаруване да са паднали в твоята ниша. Безброй са факторите оказващи влияние на продажбата. Като не ти знаем нито нишата, нито таргета, нито нищо, как да се даде конкретен отговор. Няма начин...

Също за някой 3 лв. може да е висока цена за продажба, за някой ниска, зависи от маржа. Аз продавам телефони, ти продаваш калъфи за телефони, ако ти кажа, че имам много добра цена за продажба от 20 лв. теб какво те топли това ?:)

За другото, вече ти написах, че тенденцията за повишаване на цената на реклама във фейсбук ще се запази. Борим се с това, като оптимизираме нещата и това ти го написах :)

Именно за цената на продажба говоря, нямам база за сравнение и не мога да преценя дали моята е висока или ниска. Не знам клоко е нормалния % от стойността на продукта !
 
Това е друга особеност на рекламата във фейсбук. Всеки бюджет си има определена оптимална граница. Колкото и да го вдигаш, резултатите не се променят или се променят, но не по начина който искаме. Щеше да е чудесно да увеличиш бюджета 3 пъти и продажбите ти да се утроят, ама за съжаление нещата не работят по този начин. Вместо да увеличаваш бюджета на една реклама, пробвай с пускането на друга, като промениш картинка, таргетериране и тн. Ако няма ефект, пробваш с друга и така.

По-скоро,увеличаваме бюджетите а продажбите се запазват. Съответно се вдига жената на продажба.
 
Тая стара тема ще я ъпна малко. Аз принципно винаги си давам минимален бюджет с ниска стойност, кликове със средно ниска цена и долу горе резултата е доволен за кратък период. Но пускането на две реклами с нисък дневен бюджет и ниска цена на клик е по-далавера :)
 

Горе