Sobieski каза:Е само четене... по добре си набави 20 линка с висок пр да видим дали ще четеш..
Sobieski каза:еми знам... може и 5 линка да са но от пр 5 например... и хващаш 2-3..
Tsanko каза:Sobieski каза:еми знам... може и 5 линка да са но от пр 5 например... и хващаш 2-3..
А от къде знаеш какъв да е текста на линковете? Адреса на сайта или ключови думи? А от къде знаеш какво е ключова дума? От къде знаеш коя е най-подходящата дума за линка ти и от къде да я намериш? Без да си попрочел няма да ги знаеш тези неща
По темата с четенето да вмъкна нещо:Tsanko каза:Трябва и четене и практика, двете неща специално при СЕО-то вървят ръка за ръка.
yMladenov каза:По темата с четенето да вмъкна нещо:Tsanko каза:Трябва и четене и практика, двете неща специално при СЕО-то вървят ръка за ръка.
Четенето не е ли по-скоро за изграждане на начин на мислене, отколкото за събиране и прилагане на информация?
Познавам хора, които знаят 3х повече от мен, а дори нямат завършен проект.
Сайт се прави и без четене (и аз съм заучил php/(x)html/xml/mysql от опит), но точно четенето създава начин на мислене у нас, както и подход към нишата и клиента. Това, от своя страна, оформя стабилна система за продукт, който сам да се продава. :wink:
п.п. Много са девелопърите, които правят чудеса на Borland Delphi (примерно), но на пръсти се броят онези, които могат да седнат и да сътворят нещо без нечии насоки.
E-Business каза:Абсолютно си прав. Преди да започнеш да четеш всичко ти е като един голям пъзел който с течение на четенето запшочва да се подрежда и ти изгражда начин на мислене. И като се нареди пъзела вече виждаш картината която в началото ти е била в мъгла.... Прав си че сайт се прави и без четене. Ама сайта е най малкия проблем при Web бизнеса. Майката му е СЕО-то. Както казахме вече - може да си най добрия Web дизаинер в света и да намерил начин да продаваш мерцедеси по 20 лв. Ама ако си на 150-то място в Гугъл - никой няма да зняе че си жив..... и естествено никой няма да купува от тебе. Аз нищо не разбирам от Web дизайн. Но съм си правил сайтовете сам. Представи си само на какво ли приличат ))))) ама много не ми дреме това. Ако в кварталното ти магазинче продават цигарите по 2 лв а в метро по 3 - от къде ще си ги купиш?
yMladenov каза:E-Business каза:Абсолютно си прав. Преди да започнеш да четеш всичко ти е като един голям пъзел който с течение на четенето запшочва да се подрежда и ти изгражда начин на мислене. И като се нареди пъзела вече виждаш картината която в началото ти е била в мъгла.... Прав си че сайт се прави и без четене. Ама сайта е най малкия проблем при Web бизнеса. Майката му е СЕО-то. Както казахме вече - може да си най добрия Web дизаинер в света и да намерил начин да продаваш мерцедеси по 20 лв. Ама ако си на 150-то място в Гугъл - никой няма да зняе че си жив..... и естествено никой няма да купува от тебе. Аз нищо не разбирам от Web дизайн. Но съм си правил сайтовете сам. Представи си само на какво ли приличат ))))) ама много не ми дреме това. Ако в кварталното ти магазинче продават цигарите по 2 лв а в метро по 3 - от къде ще си ги купиш?
Добре казано!
обещал съм си да се черпя едно малко тази вечер, та ще бъда кратък:
СЕО-то му е майката.. особено от как започнах да си оптимизирам един стар проект (е-вестник) се убедих в това.. но не точно СЕО-то води до повече конверсии.
Наистина да сме дизайнери в света на е-маркетинга е безсмислено, но нека не подценяваме и тази страна на нещата.
E-Business каза:Аз не подценявам дизайна а само правя съпоставка. Представи си състезание по е-търговия (кой ще продаде повече ) между най добрия Web дизайнер и най добрия специалист по SEO хахахахааааа. Дизайнера сам ще си гледа хубавия сайт )))
Митака каза:Ако питате мен, нито дизайнерът, нито оптимизаторът биха продали една бройка от своя продукт. Ще продаде този, който има (интернет) маркетингови знания. Защото най-важен елемент от сайт е рекламният текст.
Стига разгадаване на митове