Благодарим Ви, че се свързахте с нас!
С вчерашна дата(2.11.2018г.) имате отразена една транзакция, която към момента не е осчетоводена, а средствата все още не са удържани от сметката Ви – те са резервирани(блокирани) по искане на търговеца, в резултат на приемане на плащане с Вашата банкова карта.
В случай, че не разпознавате плащането или пък имате съмнения, че търговецът/сайтът е компрометиран, бихте могли да посетите удобен за Вас офис на банката и да подадете заявление за оспорване на транзакция.
Друг възможен вариант е да ни предоставите валиден е-майл адрес, на който да Ви изпратим декларацията. Вие трябва да я попълните и подпишете собственоръчно, да я сканирате и изпратите обратно ЗАДЪЛЖИТЕЛНО КАТО ПРИКАЧЕН ФАЙЛ през услугата BankOn Web, от менюто Комуникация.
Обръщаме внимание, че с цел сигурност, в случай, че имате съмнения за опит за злоупотреба с данните по картата, е добре тя да бъде блокирана. Можете да потвърдите това Ваше желание писмено или на денонощния ни телефон 070017888.
Оставаме на разположение!
С уважение,
Екип по поддръжка