Здравейте,
Клиен ме търси защото иска да върне пратка след като е минал 1 месец. Пратката е изпратена на 28.12.2018 г , днес желае да я върне , тъй като я намерил в друг сайт на половин цена и бил възмутен, че сме продавали скъпо. Не попитах дали пази касовата бележка, а казах че са минали 14 дни срок за връщане и продуктите са поръчани на една цена и са получени на нея. Тоест не сме го излъгали по никакъв начин. Също казах ,че всеки може да продава на каквато цена реши и не задължава никой да му бъде клиент. Отсреща отговориха дааа добре добре. Прозвуча малко заплашително. Мислите ли,че законово може да ни направят нещо.
Описали сме условията в сайта - пише си 14 дни право на връщане и освен това изпращаме с преглед. Единствената причина желанието на клиента след 1 месец да ги върне, е че при нас били по-скъпи.
Клиен ме търси защото иска да върне пратка след като е минал 1 месец. Пратката е изпратена на 28.12.2018 г , днес желае да я върне , тъй като я намерил в друг сайт на половин цена и бил възмутен, че сме продавали скъпо. Не попитах дали пази касовата бележка, а казах че са минали 14 дни срок за връщане и продуктите са поръчани на една цена и са получени на нея. Тоест не сме го излъгали по никакъв начин. Също казах ,че всеки може да продава на каквато цена реши и не задължава никой да му бъде клиент. Отсреща отговориха дааа добре добре. Прозвуча малко заплашително. Мислите ли,че законово може да ни направят нещо.
Описали сме условията в сайта - пише си 14 дни право на връщане и освен това изпращаме с преглед. Единствената причина желанието на клиента след 1 месец да ги върне, е че при нас били по-скъпи.