Добре, ти документ за покупка лесно може да изкараш, но имаш ли митническа декларация за внос?
А и тази справка то Еконт я прилагаш ли?
При мен продуктите са от ЕС- няма митница. Разходните документи, които предадох на счетоводителя по нищо не се отличават от тези, които имаме сега на фирмата- пише си Invoice и моите имена, моят адрес за доставка и т.н. Справката от Еконт + документите са окомплектовани като за счетоводство на фирма- всичко е подредено и т.н. Не сме вадили банкови извлечения само, но ако се наложи ще ги извадим и тях- те ще съответстват на това, което сме документирали със Справката за прихода от Еконт и Разходните документи.
Когато подаваш декларация (за ФЛ или ЮЛ) не прилагаш други документи- подава се само Декларацията- попълнена, подписана. От там на сетне ако те викат на проверка или има нещо за уточняване ще искат да се носят документи. Така, че според мен е добре, ако подаваш да имаш документи, с които да докажеш това, което пише в декларацията, щото в повечето случаи искат всичко в 7 или 14-дневен срок.
Колко беше оборота ти колега?
Оборотът ми за миналата година е около 5-6к. Получих "препоръчително-информативно" писмо от н@п за 2016 в края на 2017 и сега се се стремя към... изрядност