От: Въпрос за онлайн магазин?
Аз лично държа всички предлагани стоки в достатъчна наличност. Много рядко, ако случайно някоя фирма е поръчала наедро нещо от мен, може да ми се изчерпи някоя наличност, но до 3 дни я набавям. Незнам как от Белгия до БГ може да ти се достави нещо за 3-4 дни, така че да не караш клиента да чака повече от седмица. Мисля, че максималното забавяне, което може да си позволи един онлайн магазин е 1 седмица от потвърждаването на поръчката. След този срок, клиента се е изнервил от чакане, похарчил си е парите или просто си е намерил по-добра оферта.
Ще ти дам един пример от личен опит, преди година поръчах една глава за принтера, която естествено ми трябваше спешно. От магазина се обадиха, че ще я доставят в най-кратък срок /като забравиха да уточнят какво разбират под "Най-кратък срок"/ След седмица, още нямах получена пратка и си поръчах от друго място. Някъде след месец, ми звъни куриера и ми носи първата глава, която аз просто бях вече забравила и отписала...е аджеба - за кво ми е вече?