Въпрос

mazoku

Member
Имам апартамент собственост на роднина, който искам да го наема като офис на фирмата ми. Тряба ли нещо повече от договор за наем? Разрешение от съседи примерно?
Какви са изискванията един апартамент да стане офис?
 
Зависи от дейноста на фирмата.

Като цяло ако дейността на фирмата ти не изисква някакви по-специални неща като пожарна безопасност или спазване на стриктни правила за безопасност на труда, мисля, че всяко помещение би свършило работа.

По принцип го има и варианта офиса на фирмата ти да е в това помещение, а дейността да се извършва някъде другаде, дори в друг град. Т.е. не е задължително всичко да е на едно място според закона, съответно всяко помещение е само за себе си.
 
За какво ви е офис тогава? А иначе, не знам дали можете да сключите договор за отдаване на офис под наем, при положение, че статута на помещението е жилище... Не мисля, че ще ви го признаят за разход на фирмата...
 

Горе