Върховни постижения на българския маркетинг

apostol

New Member
ВЪРХОВНИ ПОСТИЖЕНИЯ НА БЪЛГАРСКИЯ
МАРКЕТИНГ


СЛЕД ДИАРИЯТА ИДВА РЕД НА ПРЪДНЯТА

Спомняте ли си феноменалната фраза, чутовния слогън „Диарията е самотно занимание”?... Това, не ще и дума, е едно от върховните постижения на българския маркетинг.

Напоследък наблюдавам известно отпускане в средите на рекламистите. Те пропускат златни възможности. Визирам рекламата на медикамента „Еспумизам”. Той, както става ясно от рекламния клип, е предназначен срещу газове. Не ми харесва обаче текстът към този клип.

Какво пречеше на рекламистите да се поучат от така успешната кампания около диарията. Как хубаво би звучало това: „Пръднята е неловко преживяване!” Чудничко, нали?
Или: „Пръднята е срамотно занимание.” Още по- добре!

Цялата работа можеше да се подсили с няколко допълнителни фрази. Като например: „За да не се изпърдите там, където не трябва, взимайте овреме „Еспумизам”!”

Спят нашите рекламисти, спят! Не си отварят очите напоследък. Крайно време е някой да им поиздърпа ушите!

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
 
Отново...

Мисляче това само потвържадава отговора ми от предишната тема - Апостол е просто е човек, чийто писания е редно да останат там, откъдето идват - стената на обществения кенеф. :roll:
 
Хахахаха нямам думи... Как според теб ще напишат "пръднята" по телевизията... я си представи, че хванеш рекламата на вечеря (докато си на масата)???
 
Между другото Апостол е много прав в тази ситуация :) Докато едната реклама се набива на очи с простотията си, другата е твърде пошла. Друго си е да кажат "За да не ви мирише, докато спите" или няква подобна глупост :) Абе да му мислят копирайтърите, тяхната е най-трудна :)
 
Много правилно!

Много правилно! Точно това визирам в това шеговито писание. У нас малцина знаят как се правят ефектни и ефикасни рекламни текстове. Някакви келеши пишат напосоки, но се намират абдали, които им плащат за това.

При това една азбучна истина ма маркетинга гласи, че текстът продава, а не графиката, картинката и пр. Ама тя простотията по хората ходи; тя не ходи по говедата...
 
Re: Много правилно!

apostol каза:
При това една азбучна истина ма маркетинга гласи, че текстът продава, а не графиката, картинката и пр. Ама тя простотията по хората ходи; тя не ходи по говедата...
Тук са много съгласен - текста продава. Много добре е да се знае при писането и промяната на текст на сайт, даже аз лично мисля че е повече от задължително, webmaster-а да смени текста и да го направи добре продаващ. А какво ще ползвате за провокиране на посетителя си е личен избор. :) :wink:
 
Аз тоя апостол няма да го коментирам ,тъпите му статии да ги ринеш с лопата ,да не говорим ,че старчето иска 900 лева за да пише някакви текстчета
но комент
 
От: Върховни постижения на българския маркетинг

тоя човек е навсякъде и наникъде :D
 
От: Върховни постижения на българския маркетинг

Тоя старец е като Лили Иванова- не знае кога да се спре.Стига седя в Интернет ,дядо, минало ти е времето.Чети си вестник "Трета възраст" и си купувай банички от близката баничарница.
 
От: Върховни постижения на българския маркетинг

Тая тема е отпреди 3 години уа
 
От: Върховни постижения на българския маркетинг

верно чак сега забелязах :) Апостолът може и да е залязъл вече :)

направо кажи какво ще продаваш :D
 
От: Върховни постижения на българския маркетинг

Какво стана с този Апостол.Нещо май ни липсва спаменето му по форумите:).Да не се е пенсионирал повторно.
 
От: Върховни постижения на българския маркетинг

Е как няма да ни изостави като сме едни невъзпитани ''келеши''.
 
От: Върховни постижения на българския маркетинг

и тука ли е атози "младеж". няма спасение!
 

Горе