apostol
New Member
ВЪРХОВНИ ПОСТИЖЕНИЯ НА БЪЛГАРСКИЯ
МАРКЕТИНГ
СЛЕД ДИАРИЯТА ИДВА РЕД НА ПРЪДНЯТА
Спомняте ли си феноменалната фраза, чутовния слогън „Диарията е самотно занимание”?... Това, не ще и дума, е едно от върховните постижения на българския маркетинг.
Напоследък наблюдавам известно отпускане в средите на рекламистите. Те пропускат златни възможности. Визирам рекламата на медикамента „Еспумизам”. Той, както става ясно от рекламния клип, е предназначен срещу газове. Не ми харесва обаче текстът към този клип.
Какво пречеше на рекламистите да се поучат от така успешната кампания около диарията. Как хубаво би звучало това: „Пръднята е неловко преживяване!” Чудничко, нали?
Или: „Пръднята е срамотно занимание.” Още по- добре!
Цялата работа можеше да се подсили с няколко допълнителни фрази. Като например: „За да не се изпърдите там, където не трябва, взимайте овреме „Еспумизам”!”
Спят нашите рекламисти, спят! Не си отварят очите напоследък. Крайно време е някой да им поиздърпа ушите!
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
МАРКЕТИНГ
СЛЕД ДИАРИЯТА ИДВА РЕД НА ПРЪДНЯТА
Спомняте ли си феноменалната фраза, чутовния слогън „Диарията е самотно занимание”?... Това, не ще и дума, е едно от върховните постижения на българския маркетинг.
Напоследък наблюдавам известно отпускане в средите на рекламистите. Те пропускат златни възможности. Визирам рекламата на медикамента „Еспумизам”. Той, както става ясно от рекламния клип, е предназначен срещу газове. Не ми харесва обаче текстът към този клип.
Какво пречеше на рекламистите да се поучат от така успешната кампания около диарията. Как хубаво би звучало това: „Пръднята е неловко преживяване!” Чудничко, нали?
Или: „Пръднята е срамотно занимание.” Още по- добре!
Цялата работа можеше да се подсили с няколко допълнителни фрази. Като например: „За да не се изпърдите там, където не трябва, взимайте овреме „Еспумизам”!”
Спят нашите рекламисти, спят! Не си отварят очите напоследък. Крайно време е някой да им поиздърпа ушите!
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ