Гаранция на продукт закупен дистанционно.

От: Гаранция на продукт закупен дистанционно.

Преди няколко дни поръчах една дефектно скара от електрон.бг, писах им и ми казаха да я пратя по Спиди за тяхна сметка. Те работят с тези куриери и всичко стана много бързо. Пратих я и след 2 дни ми пратиха нова скара, пак за тяхна сметка. Това си го пише в условията им и може би сами са решили да действат по този начин, но е голям плюс в тяхна полза. Ако ме бяха карали да плащам на куриери за нещо, което е дефектно не по моя вина, сигурно повече нямаше да се занимавам с тях.
 
От: Гаранция на продукт закупен дистанционно.

Преди няколко дни поръчах една дефектно скара от електрон.бг, писах им и ми казаха да я пратя по Спиди за тяхна сметка. Те работят с тези куриери и всичко стана много бързо. Пратих я и след 2 дни ми пратиха нова скара, пак за тяхна сметка. Това си го пише в условията им и може би сами са решили да действат по този начин, но е голям плюс в тяхна полза. Ако ме бяха карали да плащам на куриери за нещо, което е дефектно не по моя вина, сигурно повече нямаше да се занимавам с тях.

Едно е дефект, второ е гаранционно обслужване, трето и четвърто е недоглеждане при поръчка, или безпричинно връщане...

Наистина някои нововъведения в е-търговията са страшно безмислени и нелогични, но явно тези които са ги мислили толкова си могат. Прекалената защита на потребителите от друга страна може да накара(и даже вече е накарала) доста търговци да затворят магазините си.
 
От: Гаранция на продукт закупен дистанционно.

Преди няколко дни поръчах една дефектно скара от електрон.бг, писах им и ми казаха да я пратя по Спиди за тяхна сметка. Те работят с тези куриери и всичко стана много бързо. Пратих я и след 2 дни ми пратиха нова скара, пак за тяхна сметка. Това си го пише в условията им и може би сами са решили да действат по този начин, но е голям плюс в тяхна полза. Ако ме бяха карали да плащам на куриери за нещо, което е дефектно не по моя вина, сигурно повече нямаше да се занимавам с тях.
Не я ли пробва преди да я вземеш от куриера?
 
От: Гаранция на продукт закупен дистанционно.

Сега ще пускам още един начин на доставка с БГ пощи 30 дни и да се спасяват. Нали по новия закон трябва да е избрал най-ниската стойност за доставка за да му се върнат парите и да е за моя сметка рекламцията.

Я обясни по-подробно за ниската стойност и връщането :)
 

Горе