От: Графичен дизайн и обработка на изображения от WEBSOLUT
Освен, че може да си харесате някой от дизайните ми на лога, които са участвали в конкурси и не са спечелили и да ги вземете за жълти стотинки, разбира се след като заменя текста с името на вашата фирма или сайт, пускам и още една промоция или по точно продължавам предишната, ще я озаглавя „НИСКОБЮДЖЕТНО ЛОГО“, тоест вие определяте средствата които сте готови да отделите за дизайн на лого, като те са правопропорционални на сложността и конкретната ви идея, колкото по-точна е вашата представа толкова и цената е по-ниска.
Запазвам си правото да определя неснижаем минимум и да откажа прекалено ниска оферта:wink:
За да добия обаче максимална представа за вашето виждане и идея ми е нужен един малък Brief, който може да копирате и да отговорите накратко.
Brief за изработка на лого
1. С какво се занимава компанията ви и защо се нуждаете от дизайн?
2. Какво очаквате от дизайна? Опишете критериите си за успешен проект. Например, искате той да представи вашата компания, като една от най-креативните и бързоразвиващи се фирми на пазара.
3. Кой е целевата аудитория? Опише идеалния клиент на компанията. Например: вашият идеален клиент е мъж на средна възраст и обича риболова.
4. Какво е посланието, което искате да предадете с вашия проект? Какъв е вашия слоган?
5. Какво не искате да има в дизайна. Примерно, не искате оранжев цвят, поради това, че не го харесвате или поради факта, че това е цветът на вашите конкуренти. Не искате триъгълници в дизайна, защото мразите геометрията от малки:mrgreen:.