От: Графични материали
@Linetta, напълно съгласна съм с теб, че страницата не трябва да бъде дълга, нито да разтегля локуми. Целта е една, да успее да даде ясна представа къде е попаднал потребителя, като след това успее да го накара да вземе следващото действие - да се запише или да поразгледа още малко, пак с цел записване и приобщаване към нашата общност. Текста първо трябва да е лек, лесносмилаем и най-важното - да има цел и последователност. Не е нужно да е завъртян с много различни термини, графики, картинки и какво ли още не.
Аз си го представям така:
1. Заглавието на кампанията / слогана също.
2. Кратко текстово представяне какво реално представлява кампанията (съдържанието на страницата).
3. Лого на кампанията (графики, които са в началото на самата кампания).
4. Едно интро видео, което да се плейва, за да придобие и представа, като текста да е тясно свързан с това, което видеото носи като идея.
5. Препратки: към регистрационната форма с текст "стани част от нас и започни днес"; към инфографиката, която може и да е като втори пост с още текст, ако му се чете още; към успешните потребители, които са разказали за успеха; към темите, които дават идея как да се почне (стартиране с блог, как се правят пари с adsense и др. и още други такива, които няма да го хвърлят в джаза, а само ще му дадат повече полезна информация.
Ще се радвам аз да взема инициативата по подредбата на страницата, която ще представлява пост. Няма да е зле да видим какво имаме вече и да се направи, като вече се пипа по нея.
Какво ще кажете?