lqllqlq
Well-Known Member
От: Грешка код 500, но на произволни публикации - дайте идеи, предложения,помощ?
Нещо неспокоен ми се струваш...Що така?
Ако нямаш с какво да ми помогнеш или да предложиш като идея, боя се трябва да те пренасоча към лекс бг и там да адвокатстваш на воля, а аз тук кротко да продължа да си задавам въпросите разчитайки, че както има хора като мен, които не разбират, то все още има и хора, които разбират и са склонни да отделят от времето си я със съвет, я с нещо друго...
Не ме радва, а и не съм искал, оценката ти за това кой съм, как се държа и все подобни неща - нито съм питал, нито съм я искал. Смятам, че за пребиванието си в този форум съм се държал достатъчно учтиво в комуникацията си с останалите потребители, но с риск да те разочаровам - не съм тук за да ме оцениш.
И тъй като явно си много на ясно с нещата ще се отклоня леко от основната си тема тук за да ти обясня няколко положения - години се занимавам само с продажби, но в случая аз съм само клиент. И както моите клиенти не се интересуват какво и колко души са нужни за доставянето на платеният от тях продукт или услуга, то аз също като клиент не мисля, че е нужно да се интересувам и да съм специализирал в администриране на сървъри. Защото ако аз го правя, за какво да плащам на друг?
И понеже повдигаш темата за Супер Хостинг - щом седя при тях значи съм доволен, НО не мога, не искам и няма да приема, че когато аз си правя труда да обясня подробно проблем, както и активно да участвам, макар с малките си познания, отсрещната страна, на която и се плаща за такова нещо да ми праща мейл от типа "проблем няма". Едва след като настоятелно навра в нечии очи конкретни линкове, пък било то не и всичките 119, да видя че някой се опитва да помогне. А в повечето случай е достатъчно един съвет, нещо дребно, и аз клиента, ще прочета и проуча останалото и ще вложа усилие в решаването му. Все пак аз съм заинтересованата страна! И за разлика от повечето клиенти, аз знам, че подобен отговор, какъвто аз получих може да е по каква ли не причина - от настроението на получилият тикета, до купчината тикети, които му мигат, а моят въпрес е бил капката която е преляла чашата. И аз не олицетворявам компанията с моментното емоционално или друго състояние на 1 служител. Това не превръща фирмата в група негодници, а след като си направил труда да ме цитираш от други теми, би следвало да си забелязал, че нямам нито едно негативно изказване към тази фирма.
И накрая - 300лв за 1 WP инсталация и един магазин? Човек, без да разбирам виждам, че си подкарал в грешната лента. Не мисля, че и на американец можеш да го прилъжеш на тая оферта...
И да завърша - ако имаш конкретен съвет, предложение или искаш да споделиш опит с подобна ситуация с интерес ще прочета написаното. Ако гониш броика постове или ти се иска да влизаш в безсмислени спорове - не ми губи времето, моля!
Нещо неспокоен ми се струваш...Що така?
Ако нямаш с какво да ми помогнеш или да предложиш като идея, боя се трябва да те пренасоча към лекс бг и там да адвокатстваш на воля, а аз тук кротко да продължа да си задавам въпросите разчитайки, че както има хора като мен, които не разбират, то все още има и хора, които разбират и са склонни да отделят от времето си я със съвет, я с нещо друго...
Не ме радва, а и не съм искал, оценката ти за това кой съм, как се държа и все подобни неща - нито съм питал, нито съм я искал. Смятам, че за пребиванието си в този форум съм се държал достатъчно учтиво в комуникацията си с останалите потребители, но с риск да те разочаровам - не съм тук за да ме оцениш.
И тъй като явно си много на ясно с нещата ще се отклоня леко от основната си тема тук за да ти обясня няколко положения - години се занимавам само с продажби, но в случая аз съм само клиент. И както моите клиенти не се интересуват какво и колко души са нужни за доставянето на платеният от тях продукт или услуга, то аз също като клиент не мисля, че е нужно да се интересувам и да съм специализирал в администриране на сървъри. Защото ако аз го правя, за какво да плащам на друг?
И понеже повдигаш темата за Супер Хостинг - щом седя при тях значи съм доволен, НО не мога, не искам и няма да приема, че когато аз си правя труда да обясня подробно проблем, както и активно да участвам, макар с малките си познания, отсрещната страна, на която и се плаща за такова нещо да ми праща мейл от типа "проблем няма". Едва след като настоятелно навра в нечии очи конкретни линкове, пък било то не и всичките 119, да видя че някой се опитва да помогне. А в повечето случай е достатъчно един съвет, нещо дребно, и аз клиента, ще прочета и проуча останалото и ще вложа усилие в решаването му. Все пак аз съм заинтересованата страна! И за разлика от повечето клиенти, аз знам, че подобен отговор, какъвто аз получих може да е по каква ли не причина - от настроението на получилият тикета, до купчината тикети, които му мигат, а моят въпрес е бил капката която е преляла чашата. И аз не олицетворявам компанията с моментното емоционално или друго състояние на 1 служител. Това не превръща фирмата в група негодници, а след като си направил труда да ме цитираш от други теми, би следвало да си забелязал, че нямам нито едно негативно изказване към тази фирма.
И накрая - 300лв за 1 WP инсталация и един магазин? Човек, без да разбирам виждам, че си подкарал в грешната лента. Не мисля, че и на американец можеш да го прилъжеш на тая оферта...
И да завърша - ако имаш конкретен съвет, предложение или искаш да споделиш опит с подобна ситуация с интерес ще прочета написаното. Ако гониш броика постове или ти се иска да влизаш в безсмислени спорове - не ми губи времето, моля!