Аз като клиент не мога да понасям Спийди. Като ти се обадят да си взимаш пратката още малко ще ти се скарат, че им създаваш работа с поръчките си. Не са и кой знае колко адаптивни към предпочитания за часове и форс маджорни обстоятелства.
Докато Еконт спазват извънредните инструкции в това отношение, винаги са учтиви, пратките идват навреме - даже преди време бях поръчал хладилник и бях написал в инструкциите да ми се обадят по-рано, за да организирам качването на хладилника от моя страна, и като звънна момчето от Еконт нямаше как да реагирам достатъчно бързо и ми предложи да помогне с качването на хладилника - до 4-тия етаж, без асансъор. Аз се постарах да не му се налага, но жеста определено не мога да го подмина с лека ръка.
Даже се опитвам понякога да им оставям бакшиши, вярно 50-80ст. или левче няма да им оправят живота, но е от сърце.
Като търговец ползвам Еконт. Нямам кой знае какви оплаквания в това отношение - при мен доставките от край време са обявени леко по-високи от реалните + плаващи според локацията на клиента, така че не ми се е налагало да променям нещо по условията на доставките. Но и като цяло продавам яки, уникални и премиум продукти, така че не ми е цел да биея конкуренцията нито за цена на продукт, нито за цена на доставка, съответно мога да си позволя да съм относително безразличен към такива малки промени.
Но определено нямаше да ми е толкова щастливо, ако продавах неща, които ги има в 200 други магазина на същата цена, така че разбирам недоволството на колегите, но така е като правиш бизнес - поемаш постоянно нови и нови разходи и търсиш начини за нови потоци на приходи.
Аз тъй като продавам и в чужбина - не е рядкост да получа мейл от контрагент, че доставката се качва с долар. Или този месец стоката се качва с долар, но пък да се възрадвам, защото стоките им, които не купувам, са паднали с долар.
Клиента плаща рекламата, клиента плаща доставката, клиента плаща стоката, клиента плаща печалбата, клиента плаща данъците, клиента плаща за клиентите, които връщат стоката безпричинно. Ако не мога да направя клиента да ги плати всички тези неща просто не се занимавам.