lqllqlq
Well-Known Member
Темата е малко по-обща, но тъй като тук има доста хора с магазини и съм убеден, че следят конкуренцията, ще ми е интересно да видя мнения по няколко въпроса:
1. По мой наблюдения масово липсват задължителни атрибути в магазините като фирма, варианти за контакт и тн.
Вече сме 2012-та и ми се струва нелепо, но явно само на мен, защото преглеждайки различни магазини ми прави впечатление, поне в областта, в която съм аз, че масово липсват задължителните атрибути изисквани по закон. Какви са вашите впечатления?
2. Гледам не са малко магазините предлагащи афилиейт, но ако съдя по мненията във форума са малко читавите. Чудя се до колко тези програми са изобщо функциониращи, а не пуснати на принципа "Те го имат, трябва и ние да го пуснем"?
3. Явно напоследък става все по-модерно да се продават подаръчни ваучери от онлайн магазините, даващи възможност да се пазарува с тях в последствие до определена стойност. От наблюденията ми върху реални магазини мисля, че потребителите или не са готови за това, или не са на ясно със схемата (поне по-голямата част) или изобщо не ги влече идеята. При онлайн магазините освен да съществува тази опция работеща ли е?
Въпросите ми са основно за БГ пазара, но ще е интересно да чуя мнения и на хора с магазини извън БГ...
1. По мой наблюдения масово липсват задължителни атрибути в магазините като фирма, варианти за контакт и тн.
Вече сме 2012-та и ми се струва нелепо, но явно само на мен, защото преглеждайки различни магазини ми прави впечатление, поне в областта, в която съм аз, че масово липсват задължителните атрибути изисквани по закон. Какви са вашите впечатления?
2. Гледам не са малко магазините предлагащи афилиейт, но ако съдя по мненията във форума са малко читавите. Чудя се до колко тези програми са изобщо функциониращи, а не пуснати на принципа "Те го имат, трябва и ние да го пуснем"?
3. Явно напоследък става все по-модерно да се продават подаръчни ваучери от онлайн магазините, даващи възможност да се пазарува с тях в последствие до определена стойност. От наблюденията ми върху реални магазини мисля, че потребителите или не са готови за това, или не са на ясно със схемата (поне по-голямата част) или изобщо не ги влече идеята. При онлайн магазините освен да съществува тази опция работеща ли е?
Въпросите ми са основно за БГ пазара, но ще е интересно да чуя мнения и на хора с магазини извън БГ...