Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

giftbg.net

New Member
Та казусът е следния.
Преместих се в нова къща,до тук добре.
Трябваше да си усигуря удобства,та за това започнах да се интересувам кой кави предложения има за района в който съм.Оказа се че БТК-Vivakom са с най-доброто предложение, но уви само на приказки както разбрах вече.
По същество:
Поръчвам пълен пакет интернет+телевизия с няколко приемника и домашен телефон защото видиш ли ако нямам домашен телефон офертата става доста неизгодна.
Добре в офиса имам стационарен телефон който не ползвам прехвърлям го на адреса на къщата всичко ток мацката изготвя договора потписваме го и аз си мисля че съм ударил бинго, до ден два ще ми се обадят да ми кажат кога нещата ще се случат.

Хахаха да ама не след седмица звъня и ги питам аджеба кога ще имам интернет и телевизия.
Отговора трябва първо да прехвърлим поста но все още нямаме техническата възможност.
Благодарих им за откровенноста и не пропуснах да ги нахраня за дето са забравили да ме уведомят при сключването на договора.
Както и да е след близо 30 дни разправии и простотии един ден техниците звъннали на вторият телефон за контакти който е на баща ми,обяснили му че имат възможност да монтират техниката и той казал да заповядат и вече имам интернет и телевизия ура.
Да ама не,прибирам се вечерта от работа и пробвам нета е па чесно да си кажа имам флашка на М-тел по добра е.Пускам да погледам телевизия на половината канали пише блокиран канал.
Иначе таксата за пълен пакет да ама то трябвало да се направи по еди си какъв начин за да се възползвам от тази цена а то било направено еди си как.
И за капак снощи ми спряха и телевизията и нета ЗАЩО, защото от два месеца не съм си бил плащал а реално на дали има един месец да съм ползвал тяхните услуги.
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Прочети си договора. Там са уловките. Ако ги хванеш в нарушение, може да счетеш договора за нарушен по тяхна вина и с добър адвокат да ги направиш на сол.
Ако си достатъчно правно грамотен, можеш и сам да ги направиш луди. Проблем е ако договорът включва само абонамент за услуга, при която предлагащият я не гарантира нищо, а ти гарантираш, че редовно ще си плащаш за тази "услуга". Товага сам си се прецакал като не си чел преди да подпишеш. Това какво ти разправя този или онзи служител на фирмата няма никакво значение. Важно е какво пише в договора.
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

нали не мислиш че те са написали договор за който да ги съдиш. Ако са виновни и искаш да си го върнеш може да тормозиш операторите. На тях за това им се плаща- за да компенсират недоволните давайки им трибуна на въпросното недоволство.
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Зарежи ги операторите. Те са на дребни заплатки и се чудят как да си ги запазят. Помията трябва да се излее върху реално виновните.

Съвет:
Ако не можеш да се занимаваш с адвокат, поне подай жалба до комисията за защита на клиента. Мисля, че там ще минеш само с обикновени обяснения без нужда от сериозно правно формулиране на ситуацията (не съм сигурен, но май е така).
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

И аз смятам, че комисията за защита на потребителя е твоята инстанция.
А ако имаш някакъв документ като приемо-предавателен протокол, с който да удостовериш кога са ти инсталирани устройствата, ще можеш да пледираш, че не си получил услугата, за която искат да си платиш.
Ако имаш подобно доказателство може и на място в магазин да пуснеш жалба и след разглеждане е възможно да ти приспаднат тези дължими суми.
Успех.
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Да,и аз смятам че,комисията за защита ще ти помогне да се оправиш с тия мошеници. Защото всичко което предлагат като промоции е пълна гавра с хората. Ето аз подписах договор за цифрова тел. на 12.80лв. И какво ми предлагат-една гадост. Когато натисна копчето да видя програмите за деня,надписа излиза такъв дребен че,от 3м.не може човек да го прочете и на всичкото отгоре надписа за програмата за в момента става в тъмно оранжево а буквите в черно.А надписа на емблемата с виваком,се мъдри с петорно по големи букви.И за да видя програмата трябва постоянно да ставам от леглото. Пълно издевателство с клиентите. Най-големите мошеници,които някога са почернили радостта на клиентите си,това е виваком.
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Да,само комисията по защита ще ти помогне. И аз имам проблеми подобни проблеми. Подписах договор за телевизия ЕКСТРА,и какво се оказа че,когато натиснеш копчето за да видя програмите за деня,изписват се едни малки букви в бяло,но тия които показват в момента програмата на всичкото отгоре стават в тъмно оранжево а надписа в черно и почти нищо не се вижда. И какво става,аз всеки път ставам и отивам по близо до телевизора за да видя надписа,тоест програмата която дават или ще дават. Пълно издевателство над радостта на клиентите че,са си прекарали телевизия.Нечувано престъпление.
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Да,и аз смятам че,комисията за защита ще ти помогне да се оправиш с тия мошеници. Защото всичко което предлагат като промоции е пълна гавра с хората. Ето аз подписах договор за цифрова тел. на 12.80лв. И какво ми предлагат-една гадост. Когато натисна копчето да видя програмите за деня,надписа излиза такъв дребен че,от 3м.не може човек да го прочете и на всичкото отгоре надписа за програмата за в момента става в тъмно оранжево а буквите в черно.А надписа на емблемата с виваком,се мъдри с петорно по големи букви.И за да видя програмата трябва постоянно да ставам от леглото. Пълно издевателство с клиентите. Най-големите мошеници,които някога са почернили радостта на клиентите си,това е виваком.
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Между другото, нарочно се бавят една седмица за да не можеш да се откажеш. По закон до една седмица, след подписване на договор имаш прави да се откажеш от телекомуникационни услуги. Дам тея са най-неприятната фирма за мен.
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Хахаха да ама не след седмица звъня и ги питам аджеба кога ще имам интернет и телевизия.
Отговора трябва първо да прехвърлим поста но все още нямаме техническата възможност.
Благодарих им за откровенноста и не пропуснах да ги нахраня за дето са забравили да ме уведомят при сключването на договора.

Имаш ли какъвто и да е вид писмена следа за този отговор и липсата на техническа възможност?
Провери описан ли е фиксиран срок, в който трябва да се направи прехвърлянето на поста след подаване заявлението?
Провери за описан срок на активация на услуга след сключване на договор за предоставяне на такава Има или не?

Както и да е след близо 30 дни разправии и простотии един ден техниците звъннали на вторият телефон за контакти който е на баща ми,обяснили му че имат възможност да монтират техниката и той казал да заповядат и вече имам интернет и телевизия ура.
Да ама не,прибирам се вечерта от работа и пробвам нета е па чесно да си кажа имам флашка на М-тел по добра е.Пускам да погледам телевизия на половината канали пише блокиран канал.

При аквивация и инсталация на услуга са длъжни да издават протокол след тест на услугата. Ако такъв е подписан от страна на клиента, то значи - услугата е тествана и е ок, което е лоша новина, ако няма - супер.
Записал ли си дата, час и име на оператор, с който си говорил?

Иначе таксата за пълен пакет да ама то трябвало да се направи по еди си какъв начин за да се възползвам от тази цена а то било направено еди си как.
И за капак снощи ми спряха и телевизията и нета ЗАЩО, защото от два месеца не съм си бил плащал а реално на дали има един месец да съм ползвал тяхните услуги.

Тук трябва да се върна на протокола за инсталация и дали го имаш.

Провери всички тези неща и пиши, защото само от информацията, която даваш не мога да ти дам съвет как да действаш.
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Тези Vivacom с неспасяеми. Държаха ме около 4 дни без интернет постоянно им звъня и получавам отговор "Последно колегите казаха, че работят" ... На контравъпроса ми "Кога ще имам интернет ?" получвам отговор "Нямам идея господине" и това няколко пъти. На петия ден дойдоха техниците и започнаха работа и най-накрая пуснаха интернет ... Малко преди това когато имаше една голяма авария и почти всички абонати в София нямаха нет ги компенсираха мене обаче не ме конпенсираха защото забележете аз нямам телефон на Виваком, с който да пусната заявката а с мобилен телефон на друг оператор не ставало ... Въобще шоуто с тия не свършва а за техниците няма какво да говоря. Идва в нас някакъв и ми обяснява, че нямам интернет защото мрежовата карта била изгоряла "ЗаминАла е вика" викам пич не е заминАла и просто я рестартирам след, което тя тръгва и си работи. Мога още много неща да напиша за Виваком тези хора просто са уникални. Никакъв съпорт, никакво разбиране към клиентите, невежество и още куп неща, за които ме мързи да пиша.
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Добър вечер.Преди месец се включихме в Vivacom с три приемника и интернет бяха ни каза ли,че ще имаме един месец безплатно HBO,след няколко опита да го включиме се оказа,че понеже имаме интернет HBO не се полага.(ЛЪЖА)Докато се разправяхме за HBOто оператора ни каза,че ще получиме няколко канала безплатно,при първото плащане на фактурата се оказа,че тези канали са платени.(ЛЪЖА) Телефонът 087123 не е безплатен за всички както е обявено,а само за абонати на Vivacom.(ЛЪЖА).След няколко седмици ни спря сигнала на телевизията и интернета,наложисе да чакаме 5 дена да отстранят повредата.Никъде в договора не е упоменато,че при повреда техниците трябва да дойдат до 10 работни дни!!(УКРИВАНЕ НА УСЛОВИЯ).Менюто им е неразчитаемо с много дребен шрифт.При пускане на жалба изискват доказателства!С удоволствие чакаме да минат 11 месеца за да се разведеме с Vivacom!!!НЕ СМЕ ДОВОЛНИ!!
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Чакай да се разведеш! Един познат 1 година не си беше плащал задълженията (14.90лв) към тия ****** ...... и накрая, когато му изтече договора си ги изплати да му закрият сметката. Да, ама не! Всеки ден му се обаждат да го тормозят с оферти щото бил ЛОЯЛЕН клиент :Д :Д... Той упорито отказва, ама те не искат и не искат да му прекратят договора!!! Така, че ще имаш много главоболия, докато се "РАЗВЕДЕШ" с тях.
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

със всички мобилни оператори развода е мисията невъзможна, докато не си вземат дължимото не мирясват :cry:
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Ми те и да си го вземат или си измислят ново дължимо или се правят на "дръж ми шапката" и гледат да ти досаждат докато ти писне и се набуташ с 2-годишен договор. :Х
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Визмат го и после го издухват. Те за това всички треперят, когато стане дума, че може да влезе чужд играч. Даже преди няколко години нещо за Водафон нещо се говореше, но Йок. Ей тогава гледай западане на БГ операторите. Сега още рекетирар, кой с каквото може, но на едните не им се получи кой знае колко и сега от №1 са може би последни в класацията. Един пример какви нещастници са. А този е най-големият даже.

И вместо да има гледаме керливите реклами по измислени сайтове от някой големе уеб групи, да вземат да си оправят качеството и да си насочат рекламата към малко по-таргетиран трафуик, че примерно като започне да ги плюе някой IT специалист да им дойде малко в главата, че не всичко им е на 100%.

Притеснително е също така, че PR агенциите им, които ги обслужват, не знаят, че в доста голяма част от сайтовете, към които са пратили PR-а няма да ги публикува без пари, защото са го яли и продължават да го ядат. Представи си и една публикация да им подариш. :) Ако си ОК и доволен, защо не, но иначе - НЕ.

И за да успокоя потребителя, който се оплаква, ще му кажа - стисйак зъби човек, това е, където и да отидеш все същите нещастници ще са. Тук трябва да избереш по-малкият. Видяхме кой е най-големият и ти не си при него поне. :)
 
От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Кой е най-големия? Аз пък не знам? :)

Няма кво да стиска зъби аз ще дам друг съвет. Отивай там да ги разпердушиниш! С добро няма да стане. Потърси и подкрепа от други недоволни потребители. Ако си мислиш, че няма да постигнеш никакъв резултат, само ти трябва малка недоволна тълпица да ги понатисне и гледай как ще омекнат вивакомците... :D
 
От: От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Добър вечер.Преди месец се включихме в Vivacom с три приемника и интернет бяха ни каза ли,че ще имаме един месец безплатно HBO,след няколко опита да го включиме се оказа,че понеже имаме интернет HBO не се полага.(ЛЪЖА)Докато се разправяхме за HBOто оператора ни каза,че ще получиме няколко канала безплатно,при първото плащане на фактурата се оказа,че тези канали са платени.(ЛЪЖА) Телефонът 087123 не е безплатен за всички както е обявено,а само за абонати на Vivacom.(ЛЪЖА).След няколко седмици ни спря сигнала на телевизията и интернета,наложисе да чакаме 5 дена да отстранят повредата.Никъде в договора не е упоменато,че при повреда техниците трябва да дойдат до 10 работни дни!!(УКРИВАНЕ НА УСЛОВИЯ).Менюто им е неразчитаемо с много дребен шрифт.При пускане на жалба изискват доказателства!С удоволствие чакаме да минат 11 месеца за да се разведеме с Vivacom!!!НЕ СМЕ ДОВОЛНИ!!

Каузата е обречена, но не защото операторите са злият враг, а защото врагът сме самите ние - в случая вие.
Какво значи "ни казаха"?? Вие прочетохте ли го като точка на договора си? Пише ли го? Ако не, то кой е виновен, че вие сте проявили незаинтересованост към парите си и не сте положили минимално изискуемото усилие да си погледнете договора?
Никога, никой от телефоните на Обслужване на клиентите на който и да е оператор у нас не е бил безплатен за абонати на друг оператор. Да не коментирам, че от има-няма 2 години не са безплатни и за абонатите и се таксуват от 0.02 до 0.028 лв.
Общите условия, в които са дефинирани много неща, в това число и срокове за отстраняване на повреди са ОБЩОДОСТЪПНИ на сайтовете на телекомите.
Не знам за кое меню говорите, но дори да е ресторантско пак няма изискване за големина на шрифта...
Та в резюме: Онези 10-20-30 мин инвестирани в това да прочетете преди да подпишете, защото никой не предлага "изразително четене на глас" за хора, които сами не мислят за себе си и парите си, та тези минутки биха спестили много нерви и пари.
А до тогава ще си се жалвате по форуми до момента, в който не се убедите, че казаното от мен е обективната реалност в случаят ви, а не както е модерно -"хейт"
 
От: От: Дайте съвет как да процедирам с мошениците БТК-Vivakom

Кой е най-големия? Аз пък не знам? :)

Няма кво да стиска зъби аз ще дам друг съвет. Отивай там да ги разпердушиниш! С добро няма да стане. Потърси и подкрепа от други недоволни потребители. Ако си мислиш, че няма да постигнеш никакъв резултат, само ти трябва малка недоволна тълпица да ги понатисне и гледай как ще омекнат вивакомците... :D
Все още издънка №1 при мобилните оператори се държи от MTEL, това е всеобща тайна. :)

За стискането на зъби ще го има по принцип, защото и при другите оператори е същия, при някои и по-зле. Бях с приятел да си подновява договора и като човек, който имаше 5 години отношения с него и му се полага телефон за 30 лева фри, ако поднови за 2 години. Може ли такава гавра. И си казах, сменяй. Отиде при другите и наскоро пак некви глупости му се случват и там. Или е голям нещастник или операторите са ни под всякакви критика. Аз залагам на второто. Като ги гледам къде им се въртят рекламите, определено нещо при тех не е наред. :)

lqllqlq, прав си. Това е добре казано. Хората не четат и това е голям минус за тях. Като се комбинира и с това какви убавци са нашите оператори, става мармалад, който наблюдаваме и сега.
 

Горе