От: Дайте съвет: 1 магазин, няколко езика или отделни магазини и домейни за всяка стр
Много е важно да имаш уникален и лесно запомнящ се бранд или по-просто казано име. Ще ти дам примери, за да ме разбереш по-лесно:
Google.com, а не SearchEngine.com, Amazon.com, а не OnlineBookstore.com, Yahoo.com, YouTube, Vbox, ABV.bg, Skype, eBay, .... мога да продължавам още много, но трендът е ясен - повечето популярни интернет сайтове имат уникални имена/брандове. Целта е твоя домейн да е лесен за запомняне, но и уникален, за да не бъркат потребителите и да си задават въпроса "Кой беше онзи сайт за..."
Ако името на магазина ти е onlineperfumes.com, дори и хората да те открият веднъж в Гоогле, после ще им е трудно да те запомнят. Ще те потърсят отново, но този път могат да попаднат на сайт на твоите конкуренти, който се казва online-perfumes.com. "Тайната" на успеха е да си изградиш име, и то да е лесно за помнене и уникално. Пари се правят от клиенти, които идват 3-ти и 10-ти път в магазина ти, без да инвестираш пари за реклама за тях.
Домейни от сорта на keywords.com може да използваш за сателити на основния ти сайт, нещо като doorway страници, които да хващат трафик от търсачките и да го насочват към основния ти сайт.
Естествено, това което ти казвам е ако имаш сериозни намерения да правиш онлайн бизнес. АКо ще си affiliate на някой и целта ти е да правиш 500 лв на месец, по-добре си карай с exact match домейни, ако все още имат ефект.