Сега в тази връзка възниква един нов момент - ако вдигна нивото за сайтовете (махна цените и намекна за по-висок ценови диапазон) няма ли да уплаша хората за реклама, ако двете са едно до друго? Не че планирам да оставя сегашното ниво за цени за рекламите, но все пак да не подплаша по-малките зайци...
Ако мислиш, че ще ги загубиш, направи си два бранда единия за мишките - тънки цени и калпави изпълнения и скъпарски бранд - качествени неща на добри цени. Иначе няма друг начин, освен ако не ги отделиш. Не върви да единия да му продадеш сайт за 300 лева, а на другия за 1000 лева. Кофтито е, че ще трябва да се впуснеш в някакви безумни обяснения, които в повечето случаи ще проработят, ако имаш пред себе си нормално същество, което успява да намери разликата. Въпросът е - Ще поемеш ли този риск? Не искам да те сдухвам, но някои не правят така осезаемо разлика, защото не могат да я чатнат. Виж, ако им покажеш един iphhone и едно lenovo, веднага ще разберат кое е по-скъпо, защо е по-скъпо и биха дали за по-скъпото. Нещата не седят така при сайтове, реклама и прочие, нещо което могат да видят само, ако са си направили труда да проучат или помислят малко.
Същото е при фирмите, които наемат хора, знам го и от двете страни. Може да дадеш 2000 заплата на истински маркетинг специалист с адски много проекти и опит зад гърба, може да дадеш 800 лева на един тукощо завършил студент, който започва да се учи в твоята фирма, а може и да платиш на една маймуна по 1-2 банана на ден и да се надяваш, че си взел някакво ниво, и си направил сделката на живота си. Но уви след няколко месеца (в някой случаи и по-рано) се разбира за какво плащаш.
Ако ще ловиш зайци, лошо няма, направи един зайчарник там и си ги отглеждай, но не това искаш да ти е нивото, ще искаш да отглеждаш свине - тогава правиш една голяма кочина и тъпчеш там.