Да споделя премеждията си в кръстоносния поход в търсене на Payment Solution.

Constantine

New Member
Здравейте хора! Някой открил ли е нещо работещо и неангажиращо(като Stripe) по отношение на приемане на кредитни, и дебитни карти в Шопифай?

Начина с EIN, Payoneer и Stripe е добре известен, знам че функционира, но е в сивата категория, а това не е правилния начин да се изградят основите на добър бизнес. Проблема е, че Шопифай категорично отказват използването на виртуални банкови сметки.-Как ще се усетят?>>>много просто, при първия чарджбак към вашия магазин, системата на Stripe ще се опита да изтегли парите от зададената банкова сметка и бум>>>изненада-отказ(системата на Payoneer не позволява да се прехвърлят пари както при стандартна банкова сметка, а само в prepaid card или в предварително зададена от клиента банкова сметка-единствена).

Другия вариант е Stripe Atals, където е около 99% сигурно, че няма да ви одобрят(Stripe Atlas е създаден предимно за тек стартъпи, които ще донесат стойност на американската икономика, а не дроп шипинг магазини, които ще изнесат стойност). Аз пробрах да го наречем "ръчната" алтернатива на Stripe Atlas>>>инкорпорирах се в Delaware, получих EIN и бях готов да започна бизнес... Не съвсем... Кой да предположи, че след 9/11 американците са приели нещо, наречено "The Patriot Act", което налага на всички банки да прилагат политиката KYC-Know Your Customer-т.е. всеки, който желае да открие банкова сметка в САЩ трябва да присъства физически в банковия клон. Както и да е, fastforward няколко седмици и успях да открия наистина добра счетоводителка в САЩ, която ме увери, че може да ми открие банкова сметка без проблем.-Happy, eh?>>>Не съвсем. Оказа се, че аз и приятелят ми юрист, когато сме изграждали плана сме тълкували съвсем грешно данъчната политика на САЩ и особено такс тритито с България. Бяхме решили, че тъй като Single owner LLC e DE(disregarded entity) за IRS- демек, че не се търсят данъци от компанията, а от собственика и, и тъй като собственика и(аз) не съм американски гражданин според такс тритито дължа данъци само в моята си държава- да, ама не. Счетоводителката ми ме увери, че вечните думи на Бен Франклин са вярни "две неща са сигурни в този живот- това, че ще умрем и това, че ще плащаме данъци">>>таа излезе, че ми поникна още една отговорност, която не съм търсил, което беше абсолютен deal breaker за мен, тъй като нямам време и енергия да се занимавам с още една фирма, и то отвъд океана, а и освен това кой знае какво Дядо Тръмп ще измисли ново, може да реши да арестува всички чуждестранни собственици на фирми :p. В крайна сметка единствения възможен вариант за мен остана да закрия фирмата(което ичлича ичключително солено, от лошия вид солено:() и да търся алтернативно решение.

Останалите Payment Solutions в Shopify>>> пробвах ги всичките, писах мейли, говорих по телефона, общо взето всички възможности изразходвах. Почти навсякъде беше абсолютна греда(меко казано). Бях удобрен в 2checkout, за които обаче научих, че точно като ти потръгне ти спират акаунта и искат подписано споразумение с съплаяра(ходи го търси от алито). Освен това ми наложиха 10% ролинг ризърв за 90 дни и като добавим $15 долара за withdrawal, чашата преля.>>>Нещ'ъ ги...Braintree също изглеждаха добре, даже по-секси от Stripe>>>Толкова щастлив ме направиха, като научих за тях, че ми дадоха повод да се напия една вечер :D>>>да, ама не>>>като се порових малко в интернет и прочетох един тон повърнато за тях прецених, че и с пръчка не искам да ги пипам. Третата и последна компания, която искаше да работи с мен се казва Realex Payments-прекрасни са, добър и отзивчив съпорт, дават отговор на всеки въпрос.>>>Проблема?>>> Те са само изолирано payment gateway, без да предлагат merchant account. Дадоха ми списък с техни партньори, с които да се свържа. От списъка веднага разпознах 3 банки, които ги има в България и днес мълниеностно тръгнах на кръстоносен поход в София да говоря с лично с клоновете и да започвам вече да правя тея милиони, че няма време...Ето и какво се случи>>>1. Societe Generale - докато обяснявах на мениджърката в отдел корпоративни клиенти в главния клон, тя ме гледаше с онзи поглед с който ме гледа баба ми като и пусна компютъра на телевизора с HDMI...нямам друго какво да кажа за тях.>>>2. БНП Парибас-"Съжеляваме, но предлагаме тази услуга само на клиенти, които имат регистрирана банкова сметка в нашата банка в друга държава."-"????"-"Много се извиняваме, но тъй като не сме много познати на българския пазар, не я предлагаме тази услуга все още за български клиенти."-"ВТФ?!?!?!">>>3. Ситибанк-(дразнещо лигав женски глас)"АМиии ние оперираме по малко по-разлиичен начин. Първо трябва да изпратите имейл."-"Ама аз искам да питам дали я предлагате тази услуга в България изобщо, не можете ли да ми отговорите"-"Амиии вижтее, ние работим с най-големите корпорациии на пазара и най-вероятно няма да можем да работииим с вас, така че няма смииисал."-":(".

Това беше до днес, утре продължавам(вече не знам с какво). Моля, ако някой е намерил решение да проблема да го сподели. ЩЕ СПОДЕЛЯ КУРС ЗА $2000 НА ЧОВЕКА, КОЙТО МИ ДАДЕ ПЪЛНО И РАБОТЕЩО РЕШЕНИЕ НА ТОЗИ ПРОБЛЕМ!
 
Здравей, Константин!

В момента и аз минавам през същия процес като теб - проучвам възможности за плащане с карти през Shopify. Първата ми задача бе да намеря някой, който вече е успял да го направи. Разрових се и видях, че онлайн магазина на Roobar е направен с Shopify: https://shopbg.roobar.com/ - имат и опция за плащане с карти (може да нарпавиш тестова поръчка и да видиш). Свързах се с тях и ги попитах как са го постигнали и ми казаха, че ползват Checkout.com. Веднага отидох на сайта им - изглеждат добре на хартия, сайтът им е свеж, имат добра документация. Свързах се и със съпорта им, до момента покриват всичките ни изисквания, но да си призная не съм особено knowledgable по темата с payment processors (виждам, че във форума има хора, които са почти експерти) и като нищо може да се окаже, че няма да ни вършат работа (но да го разбера в последствие, когато вече сме си изпатили).

...Та това е моят личен опит досега. Ако решиш и ти да проучваш Checkout.com, ще се радвам да продължим да комуникираме и да обменяме опит.
 
Здравей, Лазар!

Аз също се свързах с тях, но не ги включих в темата, защото не си струват дори да бъдат споменати. От онези измислени компании са, които си измислят някакъв псевдоавторитет и се имат за много велики. Ето отговорът, който получих от тях:

"Dear Konstantin,

Thank you for contacting Checkout.com.

Per information provided in the contact page form, we take note that you are starting up your business. We regret to inform you that we will be unable to help you with a payment processing account at this point.

Our payment schemes require businesses to have a minimum of 3 months processing history, in addition to a monthly volume of at least USD 10K and as a newly established business, your website, unfortunately, does not meet our requirements for the time being.

We are sorry for not being able to support you and hope that you consider Checkout.com in the future once your business meets our requirements.


Kind regards,
Simi"

Просто няма смисъл. Писах им така>>>

"Hi Simi,

this is the most unlogical reason I've ever heard "Our payment schemes require businesses to have a minimum of 3 months processing history...". How is it possible to process payments if I'm unable to get a payment processor?-Lets say I've used another payment processor for 3 months...then why would I need your services if I already have a working one?
These kinds of "rules" companies like yours have, make me so sad and happy at the same time. You see there are 2 kinds of companies out there Facebooks and Myspaces. I believe you know both of their faiths. I can say Stripe most definitely is Facebook kind of company, whereas your company is so Myspace.
Best regards"

Към момента мисля, че открих поне 1 работещо решение, но чакам отговор от 2ро място и до следващата седмица, живот и здраве, мисля че ще имам функциониращ вариант.
Ако искаш да направим кореспонденция и да брейнстормваме заедно, добави ме:

https://www.facebook.com/konstantin.goss.1

Всичко хубаво!
 
Последно редактирано:
Здравейте, Константин.
Надявам се, че сте намерили решение на проблема си. СЪжалявам, че не мога да помогна.
Аз скоро регистрирах LLC в Wyoming. Правилно ли разбирам, че според счетоводителката, се дължат данъци и в САЩ, и в държавата, в която е собственикът на фирмата? Вие в кой щат регистрирахте и закрихте ли я вече? Какво мислите да правите? Много трудно ми изглежда, ако се прави бизнес в САЩ, с фирми от САЩ и с клиенти от САЩ, фирмата да не е американска...
 
Ако можеш да ползваш методи за ЮК тогава ще се намери сравнително лесен начин и доста изгоден. Пиши дали можеш.
 
Правилно ли разбирам, че според счетоводителката, се дължат данъци и в САЩ, и в държавата, в която е собственикът на фирмата?

В САЩ се дължат данъци. Ето какво ми каза счетоводителя:
"You will pay federal US income tax on your net income from US sources. Each year you will file form 1040-NR and form 5472"

T.e. ако китаеца приема плащанията и ти връща разликата няма да имаш US-приходи, ама нали се сещаш колко реалистичен сценарий е това... Най-драматичното обаче е с банковия акаунт ...
 
Един виртуален POS от Българска банка не е ли по-лесен вариант от регистриране на фирма в чужбина? Мисля, че може да се мине дори без PCI compliance, според това дали препраща към техния портал или държите плащанията да се случват без клиента да излиза от сайта ви.
 

Горе