От: Депозит в банка
Абе че са точна и сериозна банка и аз потвърждавам. Най-малкото чудесията epay/easypay вдъхва сериозен респект. Обаче липсата на как го казахте "пасивно" онлай банкиране, освен че показва голяма дупка в услугите, показва и непукизъм, неуважение и непрофесионално пренебрежение към една огромна част от клиентите, имено тези като mvmrik, който искат да знаят какво им се случва с парите в детайли, без да им е нужна онлайн интервенция за контрол - разплащанията аджеба. И в крайна сметка това не са разплащателни сметки, а депозити, и точно за това се предполага, че клиентите предпочитат да наблюдават сметките си "отблизо", а не да правят преводи. Да не говорим за хилядите, които не се доверяват на подобен вид опрерации със сметките си (но това принципно)
И ако сметнем факта, че по-голямата част от банките (а май и всички) предлагат подобен вид услуга (колкото и дребна да е), за какъв вид извратена иновативност трябва да имаме, липсата на такава при тази банка?