pa_lta
Well-Known Member
Тъй като смятам скоро да отварям онлайн магазин, а доста от вас имат такива, имам нужда от съвет, как най-безболезнено и коректно за двете страни - аз /като клиент/ и търговеца да разреша проблема! :|
Варианти - предявявам рекламация на стоката:
1. и чакам да ми я сменят/ ремонтират нам си колко дни?
2. искам си парите обратно и поръчвам пак? :shock:
3. друго??????!!!!!!!!!!! :?:
Днес съм си взел пратката от куриера и тази стока ми трябва. Стоката е китайска и е нормално да има дефектни бройки, ама защо точно на мен.
Варианти - предявявам рекламация на стоката:
1. и чакам да ми я сменят/ ремонтират нам си колко дни?
2. искам си парите обратно и поръчвам пак? :shock:
3. друго??????!!!!!!!!!!! :?:
Днес съм си взел пратката от куриера и тази стока ми трябва. Стоката е китайска и е нормално да има дефектни бройки, ама защо точно на мен.